Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Sunday, January 27, 2013

Age Of Empires daki O-dun-cu


 Kahve içmek hiç alışkanlığım değilken şu iki aylık sınav döneminde içtiğim kahveler, içimde kahve çekirdeğine dönüştü. Midemde ki brezilyalı yerliler onları yeniden toplayıp jacobs monarch a geri dönüşüm yapcaklar. Belki de yapıyorlar..

neyse bu konu çok sinan çetin..


Burak Kut yıllar önce..

Aşkı aradım çok diyarlar gezdim yol bulamadım ne güzeller gördüm 
Ah bir çarem seni nerde unuttum dalmışım ben tanrı aşkına dön gel 
Soldum güllerle yandım çöllerde ben bundan böyle harcanamam 
Nereden geldim nerelere gideceğim aşkı görsem kendime geleceğim 
Nereden geldim nerelere gideceğim ömrümü alsa yarimi bulacağım ben 

dedi.


Harika bir cuma günü geçirdim. Kazıkları yiye yiye kendimi günün sonunda yollarda buldum.

Harika bir bilgisayar sınavı geçirdim, arkadaşlarım(!) yüzünden elim böyle ayağıma dolandı çorabımı çıkardı falan verilen uygulama sorularının hiçbirini 

-Simge , pşt sims! , bebeğim, aşkım, çiçeğim o soruda o grafiği nasıl çizdin, exceli yaptın mııaaahabsjas EROREROREROR !!! 

gibi sağımda solumda arkamda yankılanan sözler yüzünden yapamadım. Olsun mühim olan arkadaşlıktı eksik olmasın canlarım benim (!)

.. 

Ayrıntılar dilimde gizli kalsın.

..

Hayatımda hiçbir şey ama hiçbir şey, en kaba tabirle o kadar "koymamıştı".
Listem kabardıkça kabarıyor ama esas sorun ne biliyor musun benim bir takım şeyleri gözümde 
AŞIRI büyütmem.. 
Şimdi, çok bilindik şeyler yazacağım. Hazır mısınız? Eff peff scroll down. 
Hop bitti gitti.

Kırıldım yine. -ki bence kırılmak dünyanın en normal şeyi - hala zırıl zırıldım ve hala kovalamacalardaydım. belki bunca insan pişman olur, belki vazgeçer, belki de beni deniyordur. ne bileyim.
NİYE DEĞER VERİP, abartıyoruz ?
Dürüst olmak gerekirse ben karşıma çıkan bir çok kişinin ağzına sıçarım.
Onun bana gelmesi için onu sürüm sürüm süründürür, müren balığına çeviririm..
Ama  üzeceksin ya kendini yıpratacaksın hüngür hüngür ağlayacak şeylerinde olması lazım yani hani
hem sonra şu, acına acı katan şarkıları dinlemek için bahanelerin olmalı ya
Hah ! işte sırf bu yüzden bir takım şeylere zaafın oluverir ansızın .

"aynı filmlerdeki gibi"

 Değer verdiğin birileri olur mutlaka en çok onunla görüşmek istersin ama hani şu ama'lar ..yanına gideyim, konuşayım. AMA darlamıyim, arkadaşmış gibi davranayım, kaçmasın benden. AMA görmeye ve konuşmaya çok ihtiyacım var. bi şekilde yanına gitmeliyim. AMA peki ne konuşucam? ne dicem? neden geldim? neyse ya, buluruz bir şeyler. en kötü ağlarım. neden ağlıyorsun diye sorar. ordan girerim. belki yalan söylerim. "oluum biliyo musun nooolduu!!!" (hiçbir şey olmadı)

Onun farklı bir kimse olduğunu algılayabiliyor, fakat ondan bağımsız kalamıyor ve yaşayamıyordum. ya da öyle zannediyordum. ki kesinlikle öyle zannediyordum. ve biliyor musunuz onu sade ve sadece bir kez görmüştüm.

Sürekli beni görmek istediğini söyleyip ama bunun için asla çaba göstermeyen birisi olarak zaten benim için başta tarihe geçmişti, altı çizilmişti..

Bu harika geçen cuma günümde o da vardı. Değer veriyorum ya üzüleceğim elbet (14.Simge Kuramı)

Islak çamurlu bir cuma akşamına doğru ilerliyorduk.Söylediklerine bakılırsa 

"tamam aksam 8 den sonra falan büyük ihtimalle görüşücez "

..

"tamam bende eve gidiyorum şimdi çıkarsam haber veririm"
(ŞİMDİ BUNU DİYENE BELA OKUMADA NE YAP AŞKISI!)


aynı gün içinde hem olaylı bir sınavdan çıkıp maça giren sonra duş alıp ıslak ıslak tüm hasta olma ihtimalerini göze alıp sırf ona geç kalmamak ve ona hazırladığı sürprizleri hazırlamak için duş alıp yağmurlu çamurlu bir İzmir akşamında, sıradan bir Simge bindi bir alamete gidiyo kıyamete..


Bekledi yağmurun altında ana dırırırırırıt ...!!! Whatsapp iletisi..
Esas oğlan diyor ki "çok yorgunum görüşmeyelim bence "

NAPARDINIZ o an ?
  • Öncelikle kim yorgun ?
  • Kim yağmurda bekledi , koşuşturdu ?
  • Allahsız kitapsız bu kız senin için cuma akşamı gideceği otobüs biletini iptal ettirdi !
Çok üzgünüz ama bu kızı kaybettiniz, bayım..

..

Hani sigarayı azaltarak bırakabileceğine inanırsın ancak bu aslında kafanda bitirmen gereken bir şeydir ve bir gün daha içinden 4 tane sigara içtiğin paketi buruşturup atarsın ve bir daha sigara içmezsin ya, hayata dair bazı şeyler gerçekten bu şekilde işliyor bence.


ben çok güzel, şahane yol veririm biliyorsunuz ki kısa süre önce bir itirafta bulunmuştum..

Çok yorulmuştum. Böyle aşk meşk işleri insanın 

zihnini çok oyalıyor. Çok glikoz yakıyor, çok enerji 

emiyor. Harbiden yorulmuştum.

..

İnsan arada isyan etmek istiyor “Why does it always rain on me?” şeklinde.



Çok sevdiğiniz simge bu mükemmel cuma gününü cumartesiye bağlayan olayları bir sonra ki yazıda anlatacak işte asıl olaylar
o zaman başlıyor.Ben biraz dinlenip geliyorum bacım.










1 comment :