Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Sunday, January 27, 2013

İZOTAŞ' a sığınmak..

..

İşte geldim yeniden ben



Gerçekten de bindim bir alamete gidiyodum kıyamete..Bahsettiğim hayal kırıklığı esnasında bir yandan yağmurla savaşıyor bir yandan ağlıyor bir yandan sinirden kasılıyordum. Kulaklığımdan son ses ve şiddetle gelen Kings of Leon-Sex on Fire beni daha çok gaza getiriyordu. Acı çektiğimi farkettim ve bir anda ışıklarda duran taksinin içine attım kendimi. Gerçekten hayatımın o dakikalarını kesit alsak film olurdu.

Canımın acısı sadece bu olanlar değildi bugüne kadar hissettiğim bütün sorunlar ve acılar gözümün önünden seri bir şekilde geçiyordu. O kadar hızlı hareket ediyordum ki çevremdeki olup biten herşeyden soyutlamıştım kendimi. Kapıyı açıp odaya girdiğimde yalnızca beş dakika içinde bavulumu hazırlayıp kendimi o deli yağmurda dışarı attım. Eve gidiyordum.. Canımın acısını durdurabilicek tek şey annemi görmekti o gece yalnızca ona ihtiyacım vardı..Ama unuttuğum bir çok şeyin içinde atladığım, herkesin tatil dolayısıyla eve gittiği ve bilet bulmamın biraz imkansız olduğu...

başlıyorum..



Evde ders çalışmam gerekiyordu  ve o beş dakikalık bavulu hazırlama sürecinde elime ne geliyosa atmıştım bütün kitaplarımı yanıma aldığımı
eve geldiğimden farkettim ama bavulu taşırken vardı bir terslik çekilmiyordu, taşınmıyordu.Sanki içimde ne varsa kusup atmışım , beni üzen ne varsa kesip atmşım içine o denli ağırdı..

Yağan yağmurda kimse kimseyi görmüyordu üstelik size Buca dan bahsediyorum.Sen Buca ikamet etmenin ne demek olduğunu pek ayırt edemezsin.
..
Öyle böyle buğulu gözlerle bir şekilde geldim otogara. Hayır orası o gece İZOTAŞ değil mahşer alanıydı.Bütün bunları hesaba katmadan yola çıkmıştım.

-Mahoo! gel sen hele bu yana, buyrun efennim bozalarımız el yapımı,bilecik tuuuuuuriizm,
kütahya kütahya gel abla gel,  yine O kadın heceliyor aynı şeyi :
(21:30 sa atin de ha re ket ede cek ar aç lar ımız ın, de ğer li yol cu lar ı ar aç lar mı zın ha re ket saati gel miş tir lüt fen ba gaj ku pon ve eş ya ları nızı kont rol ediniz) 

Her kafadan farklı şivelerden sesler teker teker beyin hücrelerimi öldürüyordu.Her zaman seyahat ettiğim firmaya gidip bugün hiçbir bilet olmadığını öğrendiğimde aman size mi kaldım göt lalesi dedim diğer bilindik firmalara uğradım her uşak diyişimde aldığım tepki 
kalkan kaşlar ve malesef hanımefendi hiç yok cevabı, 
cenabet bir cuma gününden başka bir şey olamazdı. 
OTOGARDA MAHSUR KALMIŞTIM.
sıradan başladım, bütün firmalara sorarken 
kıyıda köşede kalmış araya sıkışmış bir firma vardı
LİDER turizm. 23:30 da ki aracımız uşaktan geçer sizi orada bırakabiliriz.

Bu sırada bütün bunları yaşarken bir de kız olmanın verdiği 
o dezavantaj yüzünden  bir çok medeniyetsiz insanlar tarafından ,
-şşt fıstık vb lafları yiyordum. 
Herif o kadar aç ki benim gibi bir şişkoyu fıstık yaptı, sen düşün.)

Ana !  bi anda benim kafa attı. Ya gidicem ya ölücem burda üstelik sarjımda yok ver amca bilet dedim. Adam ne dese beğenirsin -Sende bizi iki hemen amca yaptın, aramızda o kadarda yaş yoktur be güzelim dedi, yemin olsun bunu dedi ve benim dünya yıkılsa umrumda olmadığı için sadece sustum.
Araba ERZURUMA gidiyor.
Adam beni uşaktan geçerken attığı çöplerle bir atıverecek işte yol üstünde.


Otobüsün kalkmasına tamıtamına İKİ saat vardı. O iki saatte yaşadığım tecrübe ile erasmusa gidersem başıma gelebilecek hiçbir şeyi yadırgamam bu saatten sonra. Dakika bir gol bir.. KAVGA ÇIKTI . Silahlar patladı herkes kaçışıyor çığırıyor bir şeyler oluyor bir yerde. Saf bende, dergi alcam kendime onlarla ilgileniyorum, dedim ya dünya yıkılsa umrumda değil ama insanlık hali işte kafamı bir çevirip baktım AMAN ALLAHIIIIIM !!!!  iki dakika önce bilet aldığım ve ona amca dememden rahatsız olan adamı dövüyorlar !!! Adamın ağzı burnu dağıldı. O an koşup bende iki çakmak birde alttan geçirmek istedim. İZOTAŞ 25 ocak 2013 saat 22:00 sularında gerçekten de mahşer alanı gibiydi, evet !.

Otogar at hırsızı tipli insanlarla doluydu ve sen onlar için o saatlerde
 eğer ki tek başınaysan onlar için adeta bir yemsin.
Telefonumu sarj etmem gerekiyordu çünkü 2000 model mercedes bir aracın içinde vakit asla geçmeyecekti biliyordum. Önünden geçtiğim büfeye istemsiz bir şekilde
-Telefonumu sarj edebilme sansım var mı, dedim.
Elinde döner bıçağıyla gülümseyen bir çocuk aksanlı bir şekilde döndü ve "tabi" dedi.
Bugüne kadar izlediğim tüm dehşet saçan filmlerde ki öldürülen genç kızların yerinde gördüm kendimi.
Ben galiba gerçekten ölücem bu gece diye sürekli kendimle konuşuyor kurgulanıyordum.Telefon bu boru değil bırakıp gitmek olmazdı tabi.
Çocuk -bah heleeğ istersen şurda otur ben sorumluluk neyim gabul etmeeeğğğm dedi. 
Oturdum.Türk milleti işte merak ya sorular soruyor ama çocuk cidden iyi niyetli tamamen yani galiba (!) Oldukça kısa ve net cevaplar verdim kafam yerden kalkmadı. O tost yapıyordu bende kaçamak ve korkak bakışlarla döner bıçağını takip ediyordum sadece.
Beni DEŞEBİLİRDİ. Türk insanı ve anlık cinnet diye bir şey var..

Çok çaresizdim kankalar ve bir o kadar yalnız :(

O kadar yakılıp yıkılmışım ki kimseden de yardım beklemyordum inatla.Bizim mardinli tostcu (Biz tanıştık kanka olduk biliyom hani nereli falan) senin otobüs geldi dedi,   
ardından allaha emanet ol bacım mola verir yolda falan inme sen dedi.
ÇOCUK HARBİ ADAMIN DİBİ KAZANDİBİ çıktı anlıcağınız.

Otobüse bindim..Binmez olaydım..Ama olsun..İçerdekiler benim milletimin insanları..Tamamen ASKER-cik
dolu bir otobüs..İçerisi urfa dürüm evi gibi kokuyordu, muavin ise muavinlik üzerine zerre kadar bir şey bilmeyen serseri tipli bir şey. Soför mü ? ha o aynı İDO TATLISES. Arabada televizyon yok kaptan kaset taktı onu dinliyos GÜLLÜ ile kopuyos falan.
Yolculuk başladı arkadan  iğrenç askerlik muhabbetleri ve  rahatsız edici kahkalara daha fazla müsade etmeden kulaklığımı taktım, son ses müzik dinlememe rağmen biri adam deli gibi bağıyor, 
bu bizim çılgın muavin
-Değerli eşya, altın(?), küpe(?!) ,cüzdan, LAPdop gibi zulalarınızı yolculuk esnasında yanınızdan ayırmayın.HIRSIZLIK OLAYLARI ARTTI. iyi yolculaklar.. 
Ah benim canına yandığım bu yolculuk nasıl iyi geçsin?
Arkadan bir anadolu evladı aklı sıra espri yaptı
"apo la sen şu cebinde ki son 20 lirayı içliğinin içine sok iyi mi" dedi.

eefpefffff bu muhabbet bitmez 
sıkıldım çok uzun.



..



Aaaa ! unutmadan tüm bu olanları büyük bir sabırla yaşarken,
varlığını hep ve tek hissettiren Sarper iyi ki varsın.


1 comment :

  1. Kocaman otogar da yüzlerce insan arasında bi medeni sendin yaa vah memleketin halına be tombiş

    ReplyDelete