Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Friday, December 26, 2014





 Daha özgürüm bağlıyım fakat bağımlı değilim.Artık her şeyin bir nedeni, yaptığım her şeyin bir amacı varmış gibi hissediyorum. Tamamen kaybolmuştum, artık nerede durduğumu biliyorum. Ne istediğimi, nerede nefes alabildiğimin farkına varabildim.Duraksamak iyi geldi bir nevi.Durduğum yerde, durduğum günde kendimi buldum.Kimdim, neredeydim, kimlerleydim, kimler terk etmişti hepsini analiz edebiliyordum.Hayatta istediğim her şey ama her şey tek bir kişide toplanmışken ve ben daha azına artık razı değilken nasıl vazgeçebilirim diye düşünüyordum, vazgeçtim. Kendimi birden M&M drajeleri kadar renkli ve dolu dolu buldum. Hayatımın kötü döneminin başlangıcını en güzel tanımlayan şarkı sözü "Rezil ettim kendimi; dağıttım, içtim, düştüm. Ona buna ağladım, içimden döküldüm." iken şimdilerde çiçekler açmaya başladım. Kimsenin hayatında kenar süsü olmaya ne gücüm ne de takatim kalmadı. Gülmeyi hiçbir zaman es geçmedim. Bu güçlü durmamın en büyük temellerinden biriydi belki de.

 Birini çok seviyorsanız ve karşılığında seviliyorsanız ama gördüğünüz sevgi sizin sevmenize asla benzemiyorsa, size asla yetmiyorsa ve asla sizin istediğiniz gibi olmayacaksa, vazgeçmek için en uygun zaman zamanı anında seçip hemen oradan uzaklaşmak en iyisidir.Bir süredir çeşitli sebeplerle hayatınızdan uzak kalmış insanlar, geri döndüklerinde var olmadıkları sürede yaptıklarınızla ya da görüştüklerinizle sizi yargılama hakkına sahip olmamalı. Çünkü onları sevdiğin için yüzlerine “Ne yaşadığımı bilmiyorsun” yahut “Ben ne durumdaydım haberin var mı” şeklinde bağıramıyorsun. Alttan alıp açıklama yapıyorsun suçlu gibi. Herkes senin kadar düşünceli olsa keşke. Bu sebepten burdan keşke haykırma gücüm olsaydı da haykırabilseydim "ben artık giden hiç kimsenin bana yeniden geri dönmesini istemiyorum" diye.
Giden biri asla geri dönmemeli çünkü giden gittiği gün sahiden de bitiyor.

 Affetmek kavramı hayatımın çok büyük bir alanını kaplar hale geldi. Herkesi affettim demiyorum ama çok şeyi affettim. Ya da göz yumdum. Bildiğim şeyleri bilmiyormuş gibi, yaşadığım şeyleri yaşamamışım gibi yaptım. Ki bu benim olduğum kişi değildi. Bu benim meşhur kinci yanım değildi. Sanırım en sağlam yanım olan kötü tarafım büyük hasar almış durumda. Ama onu da bugünlerde tamir ediyorum. Her şeyin üstesinden geleceğim. Sen dilediğin kadar göm beni.


No comments :

Post a Comment