Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, March 1, 2014

ANNEM




Ben senin nasıl bir anne olduğunu, benim için neler yaptığını ve neler yapmak istediğini, çabalarını, uğraşlarını, emeklerini teker teker sayıp, anlatmaya çalışmayı sevmiyorum. Sevmiyorum çünkü ben ne kadar konuşursam konuşayım, sana sahip olmayan hiç kimse bunu asla anlayamaz. Dışarıdan bakıp ne kadar iyi bir anne olduğundan bahsederler evet, ama sen asla ‘sadece’ iyi bir anne olmadın ki. Iyi olmak da değil aslında, sen hiç bir zaman ‘sadece bir anne’ olmadın bana, bize. Hep fazlasıydın sen, hep fazlasısın. Sadece bir anneden çok daha fazlası. Asla emekli olmayan ögretmensin bazen. Kimi zaman çocukla çocuksun. Diğerlerine ablasın, bazılarına anne.
 Benim en çok da BABAMSIN..Biz seninle bu evin babasıyız, kocasıyız, direğiyiz..
 Herkesin hayalisin sen, sahip olmak istediğisin.




Ama en önemlisi ne biliyor musun ? Arkadaşsın sen, gerçek bir dostsun.

Eğer şu hayatta başıma ”ne gelirse gelsin” koşup gidebileceğim tek bir ”dosta” sahipsem, bu şüphesiz sensin annem. En güzel anımda da sen, en kötü anımda da. Her şeyi unutacak kadar mutluyken de sen, nefessiz kalacak kadar kötü ağlarken de. En saçma anımda da sen, en özel anımda da. Çekinmeden, şüphesizce, korkmadan, tüm kalbimle, güvenle, saygıyla.. Her başarımda ve her hata yapışımda geldiğim ilk ve tek kapısın sen.

Sen her şeysin annem. Yerine geçmek ama asla yetişemeyeceğimi bildiğimsin. Canımsın sen, tek varlığımsın ki. Bak hani kim var bizden başka.. Ve iyi ki yanımdasın. Arkadaşım, dostum, annem olarak iyi ki burdasın.

Biliyorum yetmez, şu üç kelime asla yetmez hakkını ödemeye ama bunu duymayı hakeden insanların en başında geliyorsun.

Bugün senin günün. Bugün benim günüm.

Bugün, senin gibi birine, senin anneliğine, senin sevgin, senin dostluğuna, “annem” dediğim meleğime sahip olduğumu hatırlama, hatırlatma günü.

Senin kızın, senin en değerlin olduğumu; benim canım annem, benim en değerlim olduğunu.. Iyi ki doğduğunu, birlikte nice mutlu ve huzurlu seneler geçireceğimizi ve her şeyin üstünden yine beraber geleceğimizi bir kez daha farkına varma günü bugün.

Bugün yalnızca senin doğum günün değil. Yeğenlerinin , annenin , babamın , kardeşlerinin, dualarla ayakta duran bu evrenin hatta mutluluğun doğum günü..



Bugün, benim en mutlu günüm. Sana sahip olma günüm bugün.. Ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha anlama günüm.




                                                                                                                          



Sen, iyi ki benim annem, iyi ki benim en yakın dostumsun.

Canım annem,





                                                                                   SIMGE AYFER

No comments :

Post a Comment