Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Sunday, October 4, 2015

"Hey ya" şarkısını OutKast ya da Sarah Blasko dan dinlemeyi tercih etmenin tamamen kişinin iç dünyasıyla bir alakasının olduğunu düşünüyorum.Hayatlarımız da zaten bu şekilde değil midir? Her şey tamamen tercih meselesi..Ruh halim sürekli olarak değişim içinde sabahları yeni bir güne Sarah Blasko dinginliğinde başlayıp gece kapanışı OutKast enerjisiyle bitirebildiğim gibi bu durum tam tersi de olabiliyor.Fakat çoğu zaman hayatıma Green Day-Basket Case ışığıyla devam ettiğimi düşünüyorum.Başıma ne gelirse gelsin, ne kadar düşüp yaralanırsam yaralanayıp, kalkıp yeniden zıplamak istiyorum daha yükseğe en yükseğe.

Dün gece hayatımın en güzel 45 dakikasını yaşadığımı bu sabah uyandığımda farkettim.Bir arkadaşım bir keresinde yaşadıklarımdan dolayı bana "onu kalbinde durdur" diye tavsiye vermişti.Üzerinde aylarca düşündüm bir olayı ya da hayatımdan çıkarmak istemediğim birini kalbimde nasıl durdurabilirdim? Dün gece ben sadece birini ya da beni üzen bir takım şeyleri durdurmadım , hayatı durdurdum.İnanın bunu içinizde benim gibi yapabilen birileri varsa bu durumu en iyi onlar anlayacaktır.Dış dünyada o an olup biten ne varsa benim için kayboldu.Gözlerimi serbest bir şekilde kapatıp, vücudumu müziğin akışına bıraktım ve dans ettim gözlerimi bir an olsun açmadım.Adımı, kim olduğumu, kimle geldiğimi unuttum.O an sanki dünya bana hayatımın en güzel hediyesini vermiş gibiydi.Belki bir kuş oldum özgürce rüzgarda savruldum, belki okyanusta kendimi suyun akışına bırakmış bir balık oldum.Bu durumu özgür olan her şey ile betimleyebilirim.Evet, demek ki insan isteyince herhangi bir şeyi hatta zamanı bile kalbinde durdurabiliyormuş.Bunun için süpersonik olman gerekmiyor ya da herhangi bir kimyasal/alkol alman.Her şeyin kendiliğinden, birden olması ne kadar güzelmiş meğer.Mucizelere pek inanmam ama hayatın bize alttan alta verdiği ufak mucizeler var gibi sanki yeter ki görmeyi bilelim.

Yeni dönem için umutlanmak istemem ama tüm kalbimle güzel ve güçlü günlerimiz olmasını diliyorum !


1 comment :