Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Sunday, September 15, 2013

biz aşık değil, muhtaç oluruz.





Her zaman bırakmak konusunda birtakım sıkıntılarım olmuştur. Bunları anlatmanın ne faydası var?
Ben bunları anlatmayacaktım. Ama önemi yok.
Artık hiçbir sözüm kalmıyor, uçuyor. Uçsun ben de yorulmuştum büyük laflardan.
Eskilerini merak etmiyorsan bir adım daha mutlusun.
Kafalarını hiçbir şeye takmayan insanlar mutludurlar
Yani gerektiğinden fazla takmayan, mesela bir konu hakkında hak ettiği kadar üzülüp, ya da sevinip, ya da sebep olabileceği ihtimalleri çok fazla düşünmeyip bir kenara koyabilenler.
Aslında bunları size anlatmamın bir önemi yok siz böyle değilsiniz.
Yine de insanın daha kötüsünü düşünmesinin bir anlamı yok. “Bunu yapamayacağım” demenin ne manası var? Bunu yapabilirim dediğimde sakinim.
Neyse ki kafamın içindekilerle hayat farklı gidiyor çoğu sefer. “Ooooo life is bigger, it’s bigger than you” diyen benim, bu sefer, kendime karşı.
akşamları düşünüyorum bazen. yani ayrık parçaları bir araya toplamaya çalışıyorum ama öyle takıntılı bir şekilde değil. Yaşadıklarımdan illa anlamlı bir bütün çıkarmama gerek yok, yaşıyorum ya.
Öyle yaşıyorum. Ders çıkarmak şart değil.
Akşam bisikletle dönerken çok güzel oluyor hava.
Bir süredir yüzeydeyim biraz, derinlere gitmeye gerek yok diye düşünüyorum. Oralarda tek kalıyorum, burada bildiklerim, sevdiklerim var.


İyi hissetmeye giden yolda herkesi dikkatle dinliyorsun ya pür dikkat, öyle sadece işin ehillerini değil, ailen, arkadaşların, okuduğun röportajlar, işleyiş düzeni; hatta yeri geliyor Hülya Avşar’ın ettiği bir laf bile kafanda bir ampul yakabiliyor.
Bu yaz hiç vaktim olmadı, yaz bana gelmedi
Tatile bile çıkamadım, en huzursuz tatilimdi. Ama olduğum yerdeydim bir kere yani kafa olarak. Bir yere gitmek istemedim, şurda daha iyi olur muyum diye düşünmedim. Aslında ben artık neredeysem orda iyi olmaya bakıyorum.

Sakinleştim, alkışlar başkalarının olsun. İlginçtir ki yıllardır takip edip gıcık olduğum kız bile attıgı her adımı paylaşmaktan vazgeçti ve sanırım internetten kendini daha havalı göstermenin bi işe yaramadıgını anladı.

Ne güzel mesajlar alıyor insan “Az görüp çok sevdiğim sayılı insanlardansın, hatta okulda sevdiğim nadir insanlardansın.” Gülümseyip çay sözleri vermek..
Çay demişken, kış kapıyı çalmak üzere değil mi?
Neyse ki hayattaki bazı şeyler bitse bile yüreğinde, kafanda güzel bir yerde kalıyor.
İnsanlarda kötü çağrışımlar bırakmamak önemli. Güzel duygulara sebebiyet vermek daha da önemli. Bir insanda güzel duygular bırakmak. Onu hatırlatan şarkıyı duydugunda 4 dakika boyunca gülümsemek.

Neresinden bakarsam bakayım bu yazın en güzel taraflarından biri yalnız kalışlarımdı

                                                            biz aşık değil, muhtaç oluruz.
genellikle de, hiçbir şeye ihtiyacı olmayanlara.
 yani bizimkisi aşk değil tutunma ihtiyacıdır.

2 comments :

  1. Cunku bir kere olursun asik digerleri hep bir arayis bir gecis sureci

    ReplyDelete