Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Sunday, November 24, 2013

sizler bilmezsiniz



IRON & WINE

Bir gün arabam olursa diye güzergahlara playlistler diziyorum. Mesela Cinder and Smoke’u Göztepeden Sahil Evlerine inerken dinleriz diyorum. Sonra albüm yarım bırakılmaz der, Urlaya kadar süreriz. Gelmişken Çeşmeye de gidelim der biri de mutlaka, 
tekrar On Your Wings’e geri döneriz.

Güzel albümsün sen Our Endless Numbered Days, bi de arabamız olsaydı…



bazı insanları özlüyorum diyelim, gidip onlarla görüşmek yerine kafamda diyaloglar yazıp ya da bi süreliğine sanki yanımda sessizce yaşıyolarmış gibi davranıp o ihtiyacımı gideriyorum. sonra aramadın sormadın oluyo. ya valla öyle değil, dün burdaydın.

2 comments :

  1. Sen yaz ben okuyayım " hint fakiri " yine döktürmuşsun.

    - bi hayrangil

    ReplyDelete
    Replies
    1. o -hayrangil tesekkurler sana o zaman :) yalniz bu hint fakiri olayi bana cok tanidik geldi bi yerden cikarcam cikarcam ama tikandi

      Delete