Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, April 12, 2014

Günaydın,insanin en büyük düşmanı, ya böyle olmasaydı, ya daha farklı olsaydı diye düşünmek. Mesela 2 ay önce önce bugünlerde dünyanın en mutlu insanıydım, belki kullanmaya başladığım ilaçtı sebebi etkisi şimdi kalmadı vücudum bağışıklık kazandı bilemiyorum. Şimdi böyle hissetmeme anlam veremiyorum. Aslında niyesini anlıyorum da, böyle olmayacağına nasıl körü körüne inanmışım onu bilmiyorum. Sevgiden boğulmuyordum, sevmekten olmuyordum ama içim titriyordu, sanki o güzel günlerim ellerimden kayıp gidecekmiş gibi hissediyordum.Şimdi ağlayamıyorum.
Haftalar öncesinde öngördüğüm şeyin artık olmaması çok üzücü.

Bir rüya gördüm Cumartesine aydım.Her yerde yine onu aradım fellik fellik bulamadım
Bir şarkı duydum Duman-Melankoli içime iyice seni dert etti.
Sorarım bulunur musun?


Tek derdimiz eğlence olsun,
       iyi hafta sonları

No comments :

Post a Comment