Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Tuesday, April 22, 2014

Milyarda 1



Seni şu seksen milyonluk Türkiye nüfusu ile sınırlamıyorum.Benim için ekvatordan gelen bir aşk bile olabilirsin.Dinin dilin ırkın veya ibadet şeklin beni hiç alakadar etmiyor.Ben seni sevmeyi seviyorum.Yaradana senin sevgin sayesinde ibadet ediyorum.Sen şuan beklenensin.Sen milyarda birsin.





Ardımızda bir çok şey bırakıp birbirimize geleceğiz.

Belki şuan tanışık durumdayız.
Belki her gün önünden geçtiğim restorantın sahibinin oğlusun.
Belki bindiğim taksicinin biricik torunu
Belki aynı otobüste yanyana durup aynı havasızlıkta nefes alanlardık biz
Belki en sevmediğim hiç hoşlaşmadığımsın
Belki şuan benim için asla olmaz dediğimsin
Ben belkilerimle ve keşkelerimle şuan buradayım
ya sen neredesin?
Sevgilinle, köpeğinle, ailenle, dostlarınla muhtemelen şuan huzur buldugun yatağındasın
Ama sen şuan beklenensin
Sen milyarda birsin

Bir gün bir açıyım gözlerimi, yıllardır hayal ettiğimiz ev, eşyalar.. Sen uyuyorsun, ben düşünüyorum. Açsan gözlerini baksan bana. Gözlerimi gözlerine dikip ”Bak yıllardır hayalini kurduğumuz evdeyiz ve o anlardan birini yaşıyoruz” diyip öpmekle öpmemek arası değdireyim dudaklarımı. Evlenen ve orta yaş grubuna girmiş 2 evli çift gibi olmayalım hiçbir zaman. Hep çocuk kalalım.Ben bu hayalleri kurarken sen kimbilir kaçıncı rüyandasın milyarda birim, tekim.



                                                         

1 comment :