Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, August 9, 2014

Yeni Bir Gün

Duruyorum.İyi olacaksam eğer durmaya devam edeceğim.Yerimde saymaya, her gün yatağın aynı tarafından uyanmaya.İyi olacaksam eğer hazırım panjurlarımı açmaya.Ama  insanlara “İyi misin?” diye sormayı bıraktım, sanki sormanın bir faydası olacakmış gibi, alacağım cevaplara hazırmışım gibi, bu aralar fazla hassas değilmişim gibi. İyileşmekte olan insanları rahat bırakmak gerek, onu fark ettim. Sanki iyi misin diye sormak iyi yapacak gibi geliyor insana, belki de her şey daha iyidir.Bana kötülük yapanlar dahi iyi olsunlar istiyorum.
Kötü olmakta bir durum halidir neticede ilişki belirtir, iletişimdir.Kalbin acır.Göğsünün tam ortasında bir yük vardır patlasa rahatlayacaksın ama olsun kötüler de bazen iyidir.Ders verirler sana.Hayattan, insanlardan ders alırsın.Yeter ki hiçbir şey geç kalınmış olmasın. Artılarımız bol olsun..

Güne nasıl uyandığımız önemlidir.Güne başlamak önemliydi evet.Her yeni başlayan güne yeni bir yıla başladığımız gibi başlamalıyız aslında.Kendini biraz rahat bırak, diyorum kendime. Güzel günler bizim olsun sonra. Güzel sabahlar. İşlerimiz güçlerimiz rast gitsin diyorum hep. Zor zamanlar da kalırsanız sarılın birilerine inan en iyi terapi.Fırsatınız varsa sarılarak uyanın.

O yüzden hayatımdaki insanlara o temel huzuru sağlayan şeyleri diliyorum, hepimiz ferah olalım, iyi olalım, gülelim. Güzel uyuyalım, uyanmak bizi iyi bir güne hazırlasın. İyi insanlarla karşılaşalım,
 işimiz gücümüz rast gitsin.


No comments :

Post a Comment