Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, June 20, 2015

Hayat ne kadar tesadüflerle dolu günlerdir belkide haftalardır ona ulaşmak için iki elim titreye titreye yazıp yazıp siliyordum mesajımı, mesajlarımı.Tam bir aydır "şuramda bir şeyler var, tam şuramda, sahiden bir şeyler var, haykırmadan anlatamam" diye dolanıp duruyordum.Anlatmazsam kim doğru,kim yanlış diye düşünmekten gözüm açık gidecektim.İçimi günden güne kemiren bu karmaşadan ancak onun sayesinde,onun yardımıyla kurtulabileceğim gerçeğine aydım fakat hala nasıl ne sebeple ona ulaşacaktım bilmiyorum.

Güç bela az önce yazdım.Niyetim sadece ufak bir netlikti
Cevabımı aldım çok şükür.

Koca bir hiçlik
Cevapsız kalmak desen değil
Ters bir tepki bile vermesi benim için yeterliydi o da değil
Ulaşamadım
Ona ihtiyacım olduğunu duyuramadım
O artık hayatına benden bi haber olarak yaşamaya başlamış
Bakın bu o kadar ağır ki
Ben bu kez çok sağlam düştüm
Lütfen kimse kaldırmasın böylesi daha hak getire
Bu da bana ders olsun.

No comments :

Post a Comment