Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Tuesday, April 5, 2016



Farklı suların deniz kestanelerine bastık seninle.
Acıdan iki ayrı kıyıya vurduk, 
Karşı kıyıda yanan ışıklar senin gözlerin
Bu tarafları sorarsan güzel, kumu yumuşak ama yere sağlam basıyorsun.
Yemek yerken rüzgar saçlarımı yüzüme yüzüme vuruyor
Çürümüş bir kanonun üstünde uyuyorum, yıldızlar üzerime örtü
Gözkapaklarım her gece altın sarısı
Gündüzleri keşife çıkıyorum arka taraflara, 
inan ki benden başka bir nefes yok
Karşı kıyı çok kuytuda kalmış ama uzaktan kalabalık gibi görünüyor
Belli bir hareket var orada, senin nefesin yükseliyor bulutlara
Yüzerek misafir olmak istiyorum kıyına
Nefesim yetmez diye çok açılmıyorum
Oysa kaç kulaç yakınımdasın, 
Bir heves tek nefes gelsem diyorum
Sonra güneş tam şakaklarımdan süzülüyor
Bir başıma kalışımı senden daha çok seviyorum
Hem artık yaz geliyor bizim kuşağa, sular bir dalgalı bir durgun
Benim daha çok gecelerim dalgalı.
Karşı kıyıya dalgalar çok sert vuruyor, keskin kayaları var.
Yine de kalabalık..
Kendi kıyımda derdi yasakladım, 
Dillerden düşmeyen meşhur ıssız adaya tesadüfen ben düştüm
Değişmeyecek tek bir şey var,
Gözümden yaş, içimden ağlamak geliyor
İnan mutsuz değilim, mutsuz olsaydım en dipten sana gelirdim
Dibe dalınca alışırsın derler,alışır mıyım sahiden?
Ama yok,
Nokta kadar varlığına kanatlarım olsa yine gelmem.
Dizimi kırıp senin kıyını adam edemem
Yazımı bırakıp senin ayazında üşüyemem
Hiç bitmeyen özürlerine günaydın diyemem
Şimdi kapat gözlerini kıyıma yansımasın ışıkların.


No comments :

Post a Comment