Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Monday, October 3, 2016

Ders k'arası

Hayat ne tarafından bakarsan bak bir şekilde acıtıyor değil mi? Ne şanslısınız. Beni sağlı sollu yakıyor, kanatıyor ve durmadan acıtıyor. Ama kalkıp da acıyor demiyorum, kaçıyorum.

Hayat hala benden çok büyük ve daha olgunken neden yıllanmış şarap gibi rafımda beklemeye alınmış hissi yaşıyorum.Umutlarımla endişelerim ne zamandan beri aynı çizgi üzerinde koşmaya başladı? Her şey bunkadar normal gibi görünürken neden bir o kadar da kompleks? Düz yaşamak isterken kendimi hayatımın operatörü yapmamın bir anlamı var mı? Her şeyi akışına bıraksam su gibi yolunu bulur mu? Ben ne zaman bir şeyleri akışına bıraksam doğrultusundan sapıp farklı koordinatlarda son buluyorlar.Mesele bir şeyleri hem akışına bırakıp hem de kontrol altında tutabilmekmiş.Aa siz yeni mi geldiniz, buyrun geçin ben de yeni geldim sayılır.Bir bardak soğuk su ve kalpten çekilen derin nefesin işe yaramadığı problem yoktur.Gelin biraz oturup sakin kalmaya çalışalım.Sonra taşikardi diye gidip panik atak çıkıyoruz o odalardan.Küçüğüz be!!Çok küçük hem de.En küçük atomlarımızı keşfedip orada sıkışmışız.İçerisi çok radyal nasıl çıkacağız buradan? -sabırla..

Öyle böyle geldik ders arası yapcak bir şey bulamadık, baktık uzun zamandır şeref vermedik iki kelime huzurlarınıza karaladık.
Şu sıralar kadere değil de makale sayfalarına karalamam benim için daha verimli olacak gibi.Mazur görün ben de affınıza sığanayım hoş sığınacak pek bir şeyim de yok ama memnunum.Bak hayat gerçekten çok zor ama hala çekilebilir bir yanı var diye düşünüyorum velhasıl ne diyecektim;

Ben sen dinlersin diye anlatmaya geldim.
Sen dinlemezsin diye anlatmak için kendime başka bir yol buldum.
Bu sırada hem dinlemedin hem de gittin.
E bana da müsade artık
Ders arkeojeofizik
O ne ki?
İnan ben de bilmiyorum çimento niyetine aldım

2 comments :

  1. Nerelerde kaldın, özlemişiz!!!

    ReplyDelete
  2. Dünü beklerken
    Bugün de bitti
    Konuşsam acıtıyor
    Sussam kanatiyor
    Icime biriken kelimeler
    GeCa

    ReplyDelete