Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Sunday, April 2, 2017

Öncü Şok








Yorgun zamanlara geldin, eskiden olsa düşüp kalkmalar dizlerini kanatsa da acıtmazdı.
Öylesine yorulmuşsun ki, doğrulurken gökyüzünün gögüs kafesine dolduğunuhisseder ve ağırlaşırsın.Bulutlar seni katmanlara böler, dayanması güç sırt ağrılarına sebep olurlar.

Kilometreler damar yollarında trafiği tıkar.Kan basıncın senden daha dengesiz duruma gelir.
Maviden kaçmak istersin ama yine de sana açılan tüm yollar maviye çıkıyor.Maviyi bir başınalık ile parçalara bölüyor sonra tekrardan bütün haline getiriyorsun.Hepsi geçecek diye kendine söylemenin hafifletici bir etkisi yok.Sürekli aktif kalmak zorundasın.Her şey düz giderken iniş çıkışları farkedebilmek tüketiyor.

Uzaklaşıyorsun önce günde birer doz ve ardından bir anda, tamamen..Tam da sana yakışanı yaptın.Doğru birdir, doğruyu seçersen yanlış-doğru arasında git-gel yaşayanları hiç affetmeden rafa kaldırırsın ama o kitap bir daha asla açılmaz.Sonra da tozlandı diye silmeye üşenir çöpe atarsın.

Teşekkürler güneş ışığı gözlerimi alıkoyuyor ve ekranı görmemde zorluk çıkarıyorsun.Senden yakınmıyorum, bana en yakın sensin.Tek varlığımsın ve gücümsün.Bize inanıyorum.Uzaklaştık ve kaybolduk.Bir gün toz bulutlarına karışacağız.Daha çok fırsatımız var yaşamak için,güçlenmeye isim vermek gerek.Tutku...Gücümü kaybettirmeye çalıştığını zannedenler var mıdır bilmem ama her defasında daha çok güçleniyorum.

Bu bir yetenek değil, umursamamayı öğrendiğim andan beri yorgun bile olsam ruhuma karşı dürüst ve düşünceliyim.Kendimi ve kendimle kalmak benim için bir tutku.Çok kısa zaman önce uzaktan izlerdim artık onu da bıraktım.Başka manzaraların keyfini çıkarıyorum.Zıplıyor, koşuyor, ağlıyor ve gülüyor.Eminim bu kimsenin umrunda değil, benim de! ama bunu ciddiye alan bir hayatım ve hayatımın ruhu var.

Mutluyum çünkü tek varlığım güneş.
İçinizden biriyim ama sadece öyle gibi davranıyorum.
Bedenimi de bir gün ruhum gibi başka bir gezegene taşıyacağım.
Eh pek tabi, herkes bensiz de bir şekilde yoluna devam ediyor.
Hayatın altın kuralı değilim.
Kendime iyi bakmam lazım.

Müsadenizle :)

7 comments :

  1. canımmm melegim ablacım seni çok seviyorum

    ReplyDelete
  2. ya simge huzur kaynağısın, neşesin

    ReplyDelete
  3. O GEMİ ÇOKTAN GİTTİ ARKADAŞLAR, ulaşılamıyor - -

    ReplyDelete
    Replies
    1. aynen ya yokluğu nasıl farkediliyor acaba ne yapıyordur şimdi.eskiden ne yaptığını hikayesinden görür eğlenir gülerdik şimdi vakit geçmiyor gibi

      Delete
  4. mutludur mutlu olmasa bunları yapmazdı

    ReplyDelete
    Replies
    1. yada mutsuz olduğu için bunu yapmaya mecbur kaldı

      Delete
    2. bugün sanki o ölmüş ve biz çok sonradan farketmişiz hissi yaşadım yakışık almaz ama yani ne bileyim ki öyle değil mi ?

      Delete