Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, June 22, 2013

Tenefüste Baktım Hocam, Benim Dünyam Bu Değil


İnsan kaçıp gitmek istediği anlarda böyle bir şarkı duyunca bir sürü hayal kuruyor.
Ama bir sürü.



” Ver elini güzelim 
Gidelim buralardan, 
Gidelim yalansız bir yere. ”


Ama çoğu şey hep hayalde kalıyor. Başka insanlar her ne kadar durumu değerlendirirken çok rahat olumlu yorum yapabilse de, sana soğuk davrandığı tek dakikada bile her şeyi unutup, suçu ona atabiliyorsun.


Ama buralardan gitme fikri her zaman huzur verebiliyor. Söyleyen kişinin kim olduğuna göre huzur verme oranı da değişiyor tabii. Benimkiler genelde en yüksek seviyede oluyor. Ama uzun sürmüyor ayılmam. 


Sonu gelmeyecek hayale fazla kapılmak da doğru değil. Sonunu nereden mi biliyorum ? Hissettiriyor. Ama neyse. Bunları düşünüp sıkılmamak gerek. Hayal kurmak bedava.

“Gidelim yalansız bir yere..”


Duygusuz biri değilim, duygularım yokmuş gibi davranabilmeyi öğrendim.






No comments :

Post a Comment