Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Monday, August 31, 2015

Bırak şarkılar söylesin

Yaşadıklarımın karşılığında döner dolaşır beni bulur diye beni üzen, yarım bırakan kimseye beddua etmedim hiçbir zaman, karşıma aldığım kim varsa hepsinin yolunun açık olmasını istedim, tüm kalbimle. Öyle gibi bir şey oldu zaten. Benden giden her kim varsa mutlu oldu, işleri tıkır tıkır yolunda gitti. Belki düştüler, belki pişman oldular ama bunu hiçbir zaman yansıtmadılar eğer böyle bir şey olduysa tebrik ederim çünkü gerçekten başarılı oldular.Söylediğim gibi ben hiçbir zaman kimsenin düşmesini , hayatına dair bir şeylerden yoksun kalmasını istemem ama hani bir şarkı var ya çok eskilerden "göksel-günün birinde" işte ben bu şarkının sözlerinin gerçekliğine süphesiz inanıyorum belki de bu benim en iyi motivasyon yanım bilemem ama inanıyorum.

Öyleyse dinleyelim :)


Ne geri dönecek yolun olacak 
Ne de tutunacak dalın kalacak 
Korkarım pişmanlık sonun olacak 

Yalnız kalacaksın günün birinde 


No comments :

Post a Comment