Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Friday, September 4, 2015

Bir cümle Bir Enter Bir İtiraf

Bir insanı çok sevmenin herhangi birine bir faydası yok
Herhangi birini sevdiğimi belli etmemin de gereği yok
Bu beni duygusuz biri yapmaz , duygularım yokmuş gibi gösterir
Eleştirisel ve umursamaz yaklaşımlı tavırlarım nefret belirtisi göstermedi hiçbir zaman, göstermez de
Sevmediğim, ilgi duymadığım kimseyle muhatap olmam.
Bundan sonra benimle nasılsın diye iletişim kurmaya çalışan olmazsa kendimi şanslı hissederim
Çünkü karşılığında benim de onlara nezaketen rol yapıp nasıl olduklarını sormam gerekmeyecek
Kimsenin hiçbir şeyiyle hiç ilgilenmiyorum
Kimin ne yaptığını merak etmiyorum hatta mümkün olsa kendimle de ilgilenmek istemiyorum
Ben sosyal medyalarda ki anasayfa akışını takip etmeyi bırakalı iki yıl oldu
Kendi postumu atıp hesabımdan defolup gidiyorum
Affedersiniz ama ayıp olmasın yüzyüze bakan insanlarız diye geri takip yapıyorum
Velhasıl hayata dair yaptıklarınız, düşündükleriniz beni zerre kadar ilgilendirmiyor
Siz de benim için aynı şeyleri düşünüyorsanız karşılıklı birbirimizden uzaklaşabiliriz
Benim twitterda attığım her 10 tweet den 9 u goygoydur, boşuna dikkate alıyorsunuz
Instagramda görüştüğüm kişilerle, gittiğim yerlerin, yediğim şeylerin fotoğrafını koymayıp sadece kabak gibi kendimi koyma sebebi kendimi çok beğendiğimden, like alıp tatmin olduğumdan da değil bu arada
Benim için ne düşündüğünüzün de bir önemi yok
Kafamın içinde ki yalnızlar ordusunu rahat bırakın yeterli
Beni çok ciddiye almayın, çünkü benim yer yüzünde ciddiye aldığım bir şey yok henüz
Bakın bu 22'nin ergenliği değil, bu ay boyu regl kafası değil, bu asilik değil
Bu doymuşluk ve bir o kadar tükenmişlik
Bazılarının harcadığı tahammül sınırlarımın ceremesini bazıları çekiyor fakat bunun muhatabı ben değilim
Mutsuz insan görmeye hiç tahammülüm yok
Ben artık karşıma geçen herhangi biri ile (arkadaş-akraba) konuşurken gözünün içine bakıp o an ki her şeyi durdurup "ya ben bu insanı acaba ne kadar çok seviyorum" diye düşünüyorum ve beni tatmin etmeyen bir his yakaladığımda o kişiyi ebedi siliyorum.
Çünkü hayatımda kalabalık ediyor.
Birini gerçekten tüm kalbimle sevmeye başladığımda bu sefer yemin ederim ki kimseye en ufak bir şeyden bahsetmeyeceğim çünkü siz nankör, kindar ve bir o kadar da kıskanç insanlarsanız
İnsan ilişkilerimin bokunu çıkartıyorsunuz
Lütfen hayatımla en uzak mesafeden iletişime geçin.

No comments :

Post a Comment