Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Thursday, January 21, 2016

Faili Mechul



Biraz içimden çıkıp içimle konuşağım,
Müsadenizle
Yoo hayır kalkmanıza gerek yok
Siz rahatsız olmayın biz biraz takılacağız 
O kalacak ben gideceğim..

Pardon! ben daha fazla How deep is your love dinlemek istemiyorum
Aynen..
Ne mi çalacaksın?
Dilek Taşı..

İhtiyacım olan tek şey güç, güce bağlı olarak gelecek başarı.
Dileklerimin ve dualarımın yeri belli
En son gülüyordum ne ara ıslandı yine bu gözlerim
Sen de şahitsin gülüyordum baya baya
Bedenimin yeniden taşınılmaz bir ağırlığı var
Senin mi bu ağırlık
Gözkapaklarım kapalıyken uykulu, açıkken yaşlı..
Yeşil ışık yanmasına rağmen bir türlü karşıya geçemeyen o insanım ben
Yola atılmak için ne cesaretim var ne de bileklerimin kuvveti
Şans mı? Seneler önce yollarımızı ayırdık
Bazenler geride kaldı
Bazıları acıttı
Belkisi yok
Keşkesi mi o çok!
En büyük keşkem bir kere sensin
Başıma ne geldiyse senin yüzünden geldi hep!
Saatlerimizi babamıza doğru geri saralım be
Başarısızlığımı görmesin
Ben görmeye dayanamıyorum, onu da yıprattık oralarda
Duygusala bağlamak istemiyorum ama bir yerden sonra fiziksel acı, acı sayılmıyor.
Zaman geçiriyor çünkü.
Yanlış anlama ama sen sadece bir ruhsun
Fiziksel yükünü ben taşıyorum
Benim bedenen hissettiğim acıların önemi yok ama inan,
Esas olan kalbimdeki sancı
Onu da sen taşıyorsun
Kalbime yeniden kramplar girmeye başladı
Oturmuş öylece izliyorsun bu acıyı
Ne de güzel bir mevsim öncesinde kasıklarımızdaki sancılardan bahsediyorduk
Sevmiyorum ben bu kışı, acılar donup kalıyor başucumda
Yalnızım..
Çünkü böylesi gerekti
Birisinin yalnız olma fikri çok üzücü değil mi
Sevdiğin birinin yalnız olduğunu bilmek de çok üzücü.
Çünkü bu yalnızlık “yanına gideyim” yalnızlığı değil.
Bu his yalnızlığı.
Bu gecenin bi vakti sakin şarkılar dinlerken
Hiçbir şey hissetmeden tavanı izleme yalnızlığı.

Söz olur kızım okulunu bitir

Söz olsun, ben bittim 
Sözlerini sen oku 
Ben gidiyorum

Yol olmasın,

Yolların sonu hep uçurum
Uçurumun sonunda ölüm olsa koşarım
Ölüm bizi bulmaz

-Ya ne olacak şimdi?

Yine YENİLECEĞİM!
Düşe kalka ölüp gideceğim ben
Sürüneceğim, bir çeşit doğa kanunu
Dünya malında gözüm yok
Söz olmasın ardımdan yeter.

-Peki şimdi diyorum ya şimdi?

Ben yarının kaygısını taşıyorum,
şimdi dediğin, yarın dün olacak
o zaman düşünürüz

-Hayatın düzenine hayranım, 
her şey kusursuz, düzenli ve planlı

Hayatın bir parçası olarak benim neden bir nebze düzenim yok?

-Sen gördüğüm en düzenli insansın

Derli-toplu düzeni değil bu,
başka bir şey
Ben sıkıldım, gidiyorum..

-Dur şimdiden nereye?

Dedim ya sana şimdisi yok yarını var..

Ah ulan gönül, dağ gibi kızı nasıl da yıkıp geçtin
23 yaşında , asırlık çile çekiyor
Şu garibe bir çare bul,
İçten içe yanıyor beni de alıp gidecek buralardan
Sim..Simg..Sim..Simgeee!
Beklesene , nereye?
Beni unuttun..

Biraz da sen dışarda kal..
Biraz da sen gerçekleri yaşa

Ee şarkı bitmedi bari onu dinleseydik,

ben içimden söyleyip bitirdim
sen de içinden şarkılar söyle diyeceğim ama senin için yok


..


Yeni Türkü -  Çember






No comments :

Post a Comment