Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Monday, May 13, 2013

Greg Laswell – Off I Go


Müzikle uyumaya alıştığımdan beri her gece kulaklıkla boğulma tehlikesi yaşıyorum. İzmir e geldiğimden beri ipodum olmadan dışarı çıkamıyorum. Yaz kış her gün duş alıyorum, daha da kötüsü duş almadan evden dışarı bir adım atamıyorum. Gün içerisinde sebepsiz gerginsem bil ki bu o sabah duş alamadığımdandır.Toplu taşımalarda yurdum halkına çok gülüyorum ama yazın sinirlerimi azdırıyor. Otobüste duş alabilecek yerler inşaa ediyorum kafamda. 

Çok mutsuz olursam midem çok bulanıyor. İnsanlar mesajlarını gerçekten görmediğim ve benimle konuşma
hevesleri geçtikten sonra ay görmemişim ki mesajınııı :))) diye cevap yazdıklarım olarak ikiye ayrılıyorlar. Son iki yılda çok kötü bi alışkanlık edindim MESAJLARI GÖRÜP CEVAP VERMEME, ARAMALARI CEVAPSIZ BIRAKMA gibi..Bu çok ağır bi saygısızlık ama oldukça kaygısızım bu konuda..Kahvaltı yapamıyorum, bir şeyler yiyebilmem için uyandıktan sonra en az 1-2 saat beklemem gerekiyor. Domatesli biberli köy kahvaltılarını elbette severim ama hızlı geçen hayatımda mor kaseme döküp yediğim meyveli müsli beni daha çok mutlu ediyor.

Çaydan nefret ediyorum, sırf Türk olduğum için çay sevme gerekliliğim olduğuna inanmıyorum, zaten hayatımda sayılı çay içtim. Elma yiyemiyorum, lifli meyveler çok canımı sıkıyor. Soğansız ve sarımsaksız bir dünya düzeni olduğuna inanmıyorum. İnsanlar hepçil olarak dünyaya gelmiştir. Sadece ot yemek otçul canlılara mahsustur..Koyunluk yapmayın. İnsanların bildiğimiz sarmaya, dolma demesi kadar sinir bozucu bir şey yok. Saçım toplu olduğunda ilkokul yıllarıma geri dönüyorum. Saçımı toplamadan yeme girişimine başlayamıyorum. Kot pantalon gibi beni sıkan şeyleri giyemiyorum beni geriyor, ben gerilirsem ortamda ki herkesi gererim. Esofman giyme kültürü olmayan bir ülkede yaşamaktan nefret ediyorum ve sizin acizliğinize kalmasak okula pijamayla gitmeyi bile düşünüyorum. Zaten uyurken pijama gibi şeyler giymeyi sevmiyorum. Açıkcası sınırlar içinde yaşamayı sevmiyorum.

 İnsanların yemeğe ve kitaba harcadıkları paraya acımalarını anlayamıyorum. Horlama sesine tahammülüm yok, uyurken ve uyanıkken. Hayvanları sadece tabakta seven insanlar çok ilginç ve kabul edilemez. Birini seviyorsam bıkana kadar seviyorum tıpkı aynı şarkıyı sıkılana kadar dinlemek gibi. Sevmediğim insanlara bunu belli etmem, direkt yüzüne söylerim, ay sen ne gereksizsin gibi. 

Film izlemek genel olarak sıkıcı gelirken dizi izlemek kadar sevdiğim bir şey kesinlikle yok.Filmin yarısında uyuyup kalırım.. En sevdiğim şey yasa dışı cani ve vahşice olan çizgi filmler izlenmeye değer en iyiler. Dereotu ve Maydonoz hiçte kötü değil.. Çay içen değil de alkol alan insandan zarar gelmez. Kendimden 10 yaş küçüklerle takılmak hayatta en sevdiğim şey. Kendime olan kızgınlığımı genelde insanlara sataşarak çıkarıyorum, bi de böyle çok uykum olup da uyuyamadığım zamanlarda hep karalıyorum. 

Son olarak İzmir den nefret ediyorum , hayır İzmir güzel ona lafım yok ama ders,sınav,antreman olmayınca güzel..Yani sana bana değil bu şehrin güzelliği. AMA yine de İzmir i çok abartıyonuz gibi, benim gitcem diye ödüm kopuyo.. Siz zaten genel olarak hep abartırsınız.Galiba ben okumadığım bi şehirde mutlu ve memnun kalmayı başarcam. Ve önümde daha koca bir 10 yıllık eğitim süreci var

Rast gelsin bacım





No comments :

Post a Comment