Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Monday, September 29, 2014

999. Gün

Yıllar geçiyor üzerinden, ben eksildikçe sen tamamlanıyorsun.
Yaşanmamış, yaşanması gereken onca şey varken sen gidiyorsun.
Sen öyle bir gidiyorsun ki tüm beklentileri rüzgarınla uçuruyorsun.
Sen öyle bir gittin ki tüm yaşanmışlığımı, çocukluğumu eskittin.
Göz kapaklarımda dolanıyorsun,
Yokluğunun ilk zamanlarında içim sadece cız ediyordu
Gidişin o kadar gerçekçi olmaya başladı ki ben bu gidişin yükünü kaldıramıyorum
Sen öyle bir gidiyorsun ki ben geride bile kalamıyorum
Bir ışık yakmak istiyorum bize, görmek istiyorum o aydınlıkta seni
Ben bize ışık yakarken seni bir başkasıyla gördüğümde
Sen benim hayatımın elektriklerini kesiyordun, azalıyordum
Arka sokaklarım, dönüş yolum, bölünmüş uykularımda hep sen varsın
Yeniden sevmek gerek diye her dirilişimde varlığınla yokluğun arasında sıkışıp kalıyorum
Seni unutmamı söylediğin her aklıma gelişinde seni daha çok sevdim ki ben
Kalp öyle bir boş kalıyormuş ki, yıllarca seni eskitemiyormuş



Sana ulaştım sanıyorum ama fark ediyorum ki yaklaşamamışım bile. Ne çok özledim oysa. Bazen yakınında bile değilim, dokunamıyorum, iyi gelmiyorum. Bazense kendin geliyorsun, ben tam yokluğuna alışıyorken, böyle bir şey mümkünse eğer. Yoruluyorum, pes ediyorum, ağlıyorum. Sonra yine senin için üzülürken buluyorum kendimi. Seni sevmek hiç kolay değil ama, senin olmadığın bir ben düşünmek en zoru gibi bazen. Tam olarak bu yüzden bizden vazgeçemiyorum işte, sen olmadığın zaman kendimi sevemiyorum.işin gerçeği sen hiç benim olmadın
seninle ben hiç -biz olmadık..



Hayatımın koskoca üç yılını varlığıyla yokluğu arasında kaldığım bir insan harcamıştım
Hayatımın en deli , aşk ve gelecek kapısı en açık yıllarında tüm yollarım ona çıktı
Gelen her mutluluğu itekledim
Onunla gelebilecek tüm mutsuzluklara razıydım
Her gece
Her nefes alışımda
onu anmıştım
..

Başka yüzler denedim başka kokular çekmek istedim içime, içim onları almadı
Üzdüm, hiç üzmek istemezdim. Benimseyemedim yanı başımda olanı beni mutlu edeni
Sorana "yok ya benim sevmelerle işim olmaz" dedim
Onun üzerine kurduğum hayalleri bi başkasında nasıl yaşabilirdim ??
Dostum,Babam,Abim,Kardeşim,Ruhum dediğim insanı siliyordum ama izi kalıyordu sayfalarda
Sonra üzerinden geçiyordum pişman olup, böylece daha çok kazındı ruhuma
Giden biri *  canınızı yakmasın.. 
İnanılmaz acıtıyor, nefes alışların göğüs kafesini iğneliyor


Eğer beni hala sessizlikte dinliyorsan, yerime geçip ben ol..
Sen yalan söylemezdin
Yanılmıyorsam..
Benim her gece hayal ederek tuttuğum o ellerini şuan reelde tutan kişi çözüm değil..


...

Şimdi huzurlu bi şekilde aklımın yüzde doksanını doldurduğum -seni-
Bir gün karşılaşmak dileğiyle rafa kaldırıyorum
Belki tozlanırsın..

                                                                                                                                                          Ö*



No comments :

Post a Comment