Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Friday, May 29, 2015


06:19, İzmir



Günaydın.
Bu sabahlamaların artık bir anlamı olmalı diye düşünüyorum.
4 saat içinde her şey bitecek,umarım bu sefer en büyük acım geçecek
Yaklaşık olarak dün akşam saat 8 den beri masa başındayım.
Ortalama 100 soru çözmüşümdür
Sağ elimin orta parmağı nasır tuttu
Mesele geçmek ya da kalmak
Bir şey öğrendim mi? -hayır.
Hiç uyumadan,sadece son gün çalışmanın getirdiği başarısızlıklarımdan hala akıllanmış değilim.
Fakat sonuç olarak emek var ortada, ben bütün gece boyunca bu sınav için çok fazla glikoz yaktım
Stresle gelen mide ağrıları ve bulantılarından bahsetmiyorum bile
Masamın üzerinde bir tabaka oluşturan silgi tozları en büyük şahidim
Denedim en azından, geçen senelere nazaran daha fazla denedim
Bu da benim kanser tanım diye düşünüyorum
Tam üç yıldır bu illetten kurtulamıyorum
Elbette benim salaklığım,
Evet, postumu yazmaya çalışırken bir yandan termusum devrildi ve tüm tuttuğum notlar kahve oldu
Olsun, ben artık bu dersi geçeceğim notlara bir daha ihtiyacım olmayacak değil mi?
Öyle değil mi!

Hocam biraz egonuzdan arınırsanız hepimiz sessizce şu dersi geçip gideceğiz.
Bunca yıl, bu kadar galeyana gerçekten hiç gerek yok.
Biraz vicdan ve iyi niyet hepsi bu.
Allah yardımcımız olsun.
Ben sınava gidiyorum!



No comments :

Post a Comment