Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Friday, May 15, 2015

Avare



Kolay diye seçtiğim tüm yollar en zorlu ve rampalı yollar olarak karşıma çıktı.
Ne vites atabiliyorum ne sollayıp geçebiliyorum.
Sonra kolaya kaçıyorum diye söylenip benden geçenler var
Söylenip duruyorlar kolay yolu seçiyorum diye
Güçlü olduğumun farkında olanlar bir o kadar da ürkek olduğumu düşünüyorlar
Değil.Öyle değil.Değilim.
Ben tecrübeliyim. Emekliyim.
Her şey kendiliğinden hüzünlü. Ekstra yaptığım bir şey yok.
Takı kutumda birbirine dolaşan bin yıllık kolyelerimi çözüyorum ama geçmişe bir türlü çare bulamıyorum.
Kördüğüm.
Ben hala vazgeçmem gereken noktayı öğrenemedim.
Bu imtihanda nefesim tükenmeye başlıyordu,vakit daralıyor.

Gitmesi için kovmam gerekecek kadar beni önemseyen insanları bile kendimden uzaklaştırmayı başardım. 
Şu an çok mutlu ve her şeyden memnun olmam gerekiyordu, hiç de öyle hissetmiyorum.
Telefonumu elime alıyorum ve konuşmayı en çok istediğim insanın artık benimle hiç konuşmak istemediğini hatırlıyorum.
Bir bilsen neler demek istiyorum da, telefonun ışığına sıkışıp kalıyor…
Müziğe eşlik etmek her bir sorunun kafamda daha çok yer etmesine yol açıyor sanki.
İstediğim şeyi yavaş yavaş, farkında olarak kendim bitirdim, geriye bir şey kalmamış olması normal.
Çünkü üstünden çok şey değişti, değil mi
Ben değiştim.
Olabilecek en iyi yerdeyim ve daha fazla zorlamanın bir mantığı yok
İyi olan şeylerin bittiği gibi, kötü şeyler de bitiyor değil mi?
Benim hiç iyi bir şeyim olmadı.
Kötü şeyler sıra sıra bitti,geçti evet
Sabrın sonu selametti fakat selamet unutmak değildi.


Biraz utanıyorum ama söylemek zorundayım; ben hala mutlu değilim,umutlu hiç değilim
Şükür etmekle aramın iyi olmadığını ama hep hakkını teslim ettiğimi bilirsin.
Ama değilim işte..
Bende bir sorun var.
Şımarıklık desen değil, bencillik desen hiç değil belki biraz huysuzluk olabilir ama tamamıyla inan ki o da değil.
Düşün bir kere, kış olsun hiç istemedim ben, yaz olsun da öyle.
Bugünlerde yazdan ve kıştan başkası olmuyor gezegende bilmem farkında mısın?
Farkındasındır tabi…
Yazın uzun günlerini, kışın uzun gecelerini versen bize belki mutlu olabilirdim.
Kabul edelim ki hayatlarımız sığ evren yasaları etrafında çok derinmiş gibi şekilleniyor.
Derin evren bile hayret ediyor.
Derin devlet soğukkanlı katil, alakası yok.
Biraz mutlu olayım ve bu on beş saniyeden daha uzun sürsün istiyorum.
Biraz seveyim ve bu bir ömür sürsün istiyorum
Ben çok sevdim sanırım yanlış buradaydı
Biraz ve azar azar sevsem yetecekti koca bir ömrüme
Her sabah bunun için uyanıyorum, her telefona bu yüzden şaşırıyorum.
Benim elimde olmadığından da eminiz, hiç o yirmi birinci yüzyıl cüceloğulluğuna da girmeyelim lütfen.
Bazen medet ummak istiyorum, inanmıyorum ama çok istiyorum.
Garibanların çürük dişleriyle zengin piçlerine sarı sarı sırıttığını görmek istiyorum.
Bir kaç adım attığımda başka bir dünya için direnmeye değeceğini görmek istiyorum.
Bildiğin güzel şehirler, ülkeler varsa söyle pılımı pırtımı toplayıp oraya gideceğim
İnan bana gittiğim yerde kimseyi üzmeyeceğim
Terkedilenlerin, yarım kalanların sesi olacağım
Yeter ki onun gölgesi düşmesin üstüme
Geceleri yastığa başımı koyduğumda onun tarafına daha fazla sırt çevirerek
Hıçkıra hıçkıra ağlayacak gücüm yok benim
İyileşmiyor
Geçmiyor
Ötekileşiyorum
ya da bırak ben böyle yarım kalayım
Tamamlanmayı yadırgarım
Ben hiç tam olmadım ki

Allahım gidecek yol kalmadı, bunlar benim değil gibi.
Bir şeyler yapamaz mıyız?

Helyum dolduralım ciğerlerime, salsınlar beni göğe
Sevgili balon,en güzelini sen yapmışsın
Uzaklaş, savrula savrula!
Doya doya el salla sevdiklerine oralardan.



No comments :

Post a Comment