Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Tuesday, May 12, 2015

Doğru İnsan

İyi ve normal şeyler olmuyor hayatımda, sürekli eğreti duruyorum.Her seferinde günün sonunda acı eşiğimi ölçerken buluyorum kendimi.Ne kadar çaresiz ve kötü durumdaysam o kadar çok müzik dinliyorum ve fotoğraf paylaşıyorum.

...

Bu yazıyı yazmakta,nereden başlayacağımı bilememekte kararsız bir şekilde klavyemi okşarken bir mesaj aldım.Tanıdığım biri değil.Kim olduğuna dair bir fikrim yok.arada bir mutlu kalmama dair iyi dileklerde bulunuyor sadece.Mesaj canımı acıttı.Neden biliyor musunuz?
O kadar arkadaşa ve dosta sahipken hiçbiri beni net olarak tanımıyorken.Bir kez bile görmediğim birinin hakkımda tam isabet düşüncelere sahip olması üzdü beni.Büyüttü de biraz.Umarım mesajını sizinle paylaştığım için bana kırılmaz.Ben muhtemelen ona yine cevap vermeyeceğim.Çünkü kötü biriyim..
Yinede ne kadar minnettar kaldığımı ve bende farkındalık yarattığını buradan bildirmek isterim.


Dün gece hayatımın en değerli varlığından "sahte duygulara ve yapmacık hayatlara sahip olduğumu" duydum.
Bakın bu o kadar kırıcı bir cümle ki canım en son babamı kaybettiğimde bu kadar çok acımıştı.Sevdiğin biri tarafından en çok anlaşılırken buna paralel olarak bir o kadar da yanlış anlaşılmak kadar yıpratıcı bir şey yok. Kırgınlığımın arkasını suskunluğum getirebilmişti sadece.Yanaklarım artık daha ıslak kalacaktı.Söz ağızdan bir kere çıkıyor ve ne olursa olsun unutulmuyor çünkü.
Bu yaşadığım hayal kırıklığına rağmen hiç tanımadığım birinin hakkımda çok net bir şekilde "sen gerçeksin, diğerleri gibi sahte değilsin" demesi tabiki de yarama kabuk olmadı.Gönül isterdi ki bu sözleri sevdiğin söylesin.

Şimdi nasıl mıyım? Ben zaten hiçbir zaman gerçek anlamda iyi olmadım.Acımı erteleyen bazı duygular ve heyecanlar hissediyordum.Onları da kaybettim.Şimdi sadece acıya odaklıyım.

Bir miktar keşkeler ve pişmanlıklar arasında sıkışıp kaldım.Çok yanlış insanların peşinden sürüklenip giderken çok doğru kişileri hayal kırıklığına uğratıyoruz.Bu benim en büyük pişmanlığım.
Çok doğru kişilerin hakettiği hayatı çok yanlış kişilere sunuyoruz.
Ve o çok yanlış kişiler bizi üzdüğünde, çok doğru kişiler bize her şeye rağmen kucak açıyorlar.
İşte gerçeklik sadece bu.

Bu gece tek bir duam var "Allah'ım en hayırlısını şu gönlüme nasip et, hayırsızını ıslah et"



No comments :

Post a Comment