Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Sunday, July 28, 2013

GONE TOO SOON

Seni şimdiden seviyorum, her daim Clark Kent bir görüntünün altında hiç 
aralıksız bir süperman olunur muymuş, bana bunu öğrettiğin için, seni 
şimdiden seviyorum. Bu, senden öğrendiğim sekiz trilyon şeyden sadece 
bir tanesi olduğu için, seni görmeden seviyorum. Ne kadar zaman 
geçerse geçsin, sen bu kadar güzel kaldığın için, sadece senden sonra 
tanıdığım her insan bana senin kıymetini bir kere daha gösterdiği için değil de, 
bunu sana söylediğimde o kadar mahcup güldüğün için asıl, seni seviyorum.
Her sevincimi ikiye üçe beşe katladığın, her üzüntümü sıfıra o 
kadar yaklaştırabildiğin için, seni seviyorum. Bana bu kadar güvendiğin, ”Ben 
böyle miyim hakikaten, ulan acaba?” diye bana sevinçle sordurtduğun için.
Seni seviyorum.Kendimi küçük küçük parçalara ayırıp beş para etmezliğime en emin olduğum anlarda bile bana öyle bakacağın için, seni seviyorum. Bunu anlatmaya doyamayacağım için, seni seviyorum. Beni bir kere bile hayal kırıklığına uğratmayacağını bildiğim için için seni şimdiden seviyorum. Bunu yaparsan eğer bir gün, benden daha çok üzüleceğini bildiğim için seni yaşamadan seviyorum, birini üzdüğünde ne kadar üzüldüğünü gördüğüm için, seni bulmadan seviyorum. Sesinin o kadar güzel olduğu bilmeden duymadan seviyorum ve bu kadar kısa zaman sonra bile fotoğraflarında gördüğüm her gülüşünde midenden tutması mümkün olmayan kelebekler uçuşturduğun için seni seviyorum. Seni güldürmekten daha şahane bir şey olmadığı için, seni seviyorum. 

Ben seni bulmadan dokunmadan 

seviyorum.

eğer bir gün olurda seni bulursam ve sende beni seversen bana şu kötü günlerimde hissettirdiğin tüm güçler için sana sevgimle ödeyebileceğim bir ton borcum var..




No comments :

Post a Comment