Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Thursday, June 5, 2014

Yosun tuttum

Karmaşık zamanlara girdik. Hangimiz haklıyız, kim suçlu bilmiyorum. Ama kim üzülüyor onu biliyorum.

İçine atmanın bokunu çıkaran bir insansanız bazen çevredekilere doğruyu söylemeniz daha iyi. Olan size oluyor sonra. Cidden diyorum bak. Birileri sizi üzüyorsa söylemeniz ve çözüm bulmanız gerekirken, neden asaletli davrananı oynamak zorundasınız ki?

Bir gün üzüldüğünüzün farkına varacaklarını mı zannediyorsunuz ki?

Fark etmiyorlar ki?

Senli Benli
hayatımda hiçbir şey ama hiçbir şey, en kaba tabirle o kadar "koymamıştı."


Üstünden uzun zaman geçti. Ama geçmedi.


"İnsan çok garip."

Mutluyum diyorsun fakat iç huzurun yok.Sürekli darlanıyorsun.Vazgeçiyorsun ama her defasında yenilenen hataların mevcut.Eskilerden bir şarkı vardır bilirsiniz ben çok iyi biliyorum.Bugün yağmurun altında o şarkıyla birlikte ıslandım.Suratıma çarpan her bir damla beni onlardan arındırdı ama huzurumu geri vermedi.

Sen varken gücüm olurdu 
Zaman akmadan dururdu; 
Hatırlasana 
Hani aşk seni yormuştu 
Yolun sonuna koymuştu 
Dokunma bana 

Dokunma işte.Tek bir kelime bile etme.Bakma benim olduğum taraflara.
Beklentilerle boğuşturma beni.
Beklentilerle gerçeklerin uyuşmaması sonuçlarına bakıldığında en büyük problemmiş gibi geliyor bana. Mesela bugün bu çalıyordu, takside, kafamda, ipodumda. Oysa bana kalsa çok daha farklı bir şarkı seçerdim. Ama sarhoş olmak kötü, düşüncelerine hakim değilsin bi kere, mideni boşver. O zaman yaptıkların ne kadar mantıklı görünürse bir o kadar mantıksız, biliyorsun ama yapıyorsun işte. Ben o gün giderken hiç düşünmedim mesela. O gece, gerçekten nefret ettiğim bi ortamdan kurtulmak istedim sadece. Koştum belki, hatırlamıyorum ki. Çok kırgın olduğumu hatırlıyorum, söyleyecek söz bile bulamamıştım ona. Yanında olmak istediğin kişinin seni üzmesinden nasıl korunabilirsin ki. Ben de koruyamadım kendimi, ne ondan ne de yağmurdan. Alsancak ne de güzel oluyor aslında yağmurda. İlk bulduğum taksiye atlamasaydım diyorum şimdi de, gecenin dördünde pek bir şansım da yoktu o karanlık caddede. Su istediğimi hatırlıyorum, inanılmaz huzurluydum o yanımdayken ama su isteğimi örtemeyecek kadar uzaktı bana. Bunu defalarca kendimde duyunca bulunca kendimi daha fazla tutmam da mümkün değildi, bıraktım. Niye kime ağladığımdan tam emin değildim, tek bildiğim gerçekten ağlamak istediğimdi. Yağmur hızlandıkça ben de daha sesli ağladım, abi de hızlandı, sarhoş bir kızın gecenin dördünde yanında ağlamasını istediğini pek sanmazdım zaten. Taksiden indiğimde üstüm başım sırılsıklamdı, muhtemelen ağlamaktan. Evin kapısına kadarki 5 metrelik yolda, hayatımda ilk defa yağmurda ağladığımı fark ettim, hem de kime. Hay sikeyim. Şarkı bitti ama kafamda çalmasını durduramıyorum ki. Şimdi de dinleyemiyorum bunu. Hayatım boyunca o gece gelecek aklıma, bunu dinlediğimde. Belki onunla beraber bu şarkıyı da çıkarırım hayatımdan bilmiyorum. Belki de kendim için en iyi şeyi yapmışımdır. Tek bildiğim onun beklediğim insan çıkmadığı.
 Sonu yine hayal kırıklığı, yine hayal kırıklığı.


Çok yorulmuştum. Böyle aşk meşk işleri insanın zihnini çok oyalıyor. Çok glikoz yakıyor, çok enerji emiyor. Harbiden yorulmuştum.Daha önce de bu kararı almıştım.Sanırım uygun bir gökyüzü bulup parlamalıyım.Dokunma Bana şarkısından kendimi bir anda Duvar şarkısına transfer ettim.Spotify da diyor ya ruh halinize uygun şarkı mı arıyorsunuz? Evet, anasını satayım.Çünkü 2008 den beri şarkılardan başka iyi gelen bir şeyle karşılaşmadım.Kendime yine çok tatlı kararlar aldım fakat icraatını sağlayabilicek gücüm olduğunu sanmıyorum.Kötü biriyim.Kötü.Çok kötü ama şimdilerde şöyle mırıldanıyorum

Seninle bir daha aynı yolda yürümem 
Seninle yürüyene yolda tuzakların var 
Bir daha asla dokunmam tenine 
Senin teninden önce duvarların var

Dedim ya şarkılar bana iyi geliyor.Antidepresan etkisi gösteriyor.Sabah uyandığımda bu şarkıyı mırıldanıyordum.Yüzümü yıkamaya gittim ve aynaya iki elimi koydum kendimle yüzleştim ve şöyle dedim
Ben o duvarlara çarpa çarpa nasır tuttum 
Ağlaya ağlaya yosun tuttum

Evet tam da öyle oldu.Yosunlarım üzerimi o kadar çok örtmüştü ki artık canımın acısını bir ben biliyordum.
ve daha fazlasına müsade etmeyecektim.Şimdiyse canımı sıkmam gereken tek şey var. Suratına bile sıçmayacağım adamlarla zamanında muhatap olmam gibi. Ya da suratına bile sıçmayacağım kadınlarla muhatap olan biriyle olmam da olabilir aslında. Tam olarak karar veremiyorum. En iyisi boş vaktim kaldığı zaman, ikisine de üzülerek hepsini aradan çıkarmak.


No comments :

Post a Comment