Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Friday, March 18, 2016

Kızgınlık Nöbeti

Merhaba.
Kalbimin dört odacıklı olduğu bir düzende çok az sorunumun olması mümkün değil.Sadece kendime dair değil, evrende üzülecek ne varsa her şey benim de sorunum.Çünkü ben de bu evrenin parçasıyım.Acılarını taşırım, taşımak zorundayım.Tek odacığa sığacak kadar sorunlar yaşamadığım için uzun bir aradan sonra yeniden, öfkeyle"Bir cümle bir enter" şeklinde yazıyorum.O yüzden bu yazı dağınık ve her şey hakkında olabilir.Kafamın içinde space tuşu bu aralar yine takılı kaldı.Gerginim..Herkes gergin..Başka sebeplerden!


  • Zaman geçti, hatta inanılmaz çok zaman geçti ve acı anıya dönüştü.
  • Kendimi daha özgür hissediyorum, bağlıyım ama bağımlı değilim.
  • Diğerleri kalabalıktan korkmaya başladı, ben kalabalığa karıştım
  • Dünyanın en zor şeyi insan ilişkileri.
  • Nice derslere girdim,asırlık teorilere günlerimi verdim, 1.8'i geçtim gel gör ki anlaşabilmenin ve anlatabilmenin üstesinden gelemedim
  • Bencil çok
  • Ben küçük şehirde büyüdüm hırs, kin ne bilmem 
  • İçime atmayı ezberledim.Paylaşamam ben, kardeşim yok.
  • Atom fiziğine 40 yılımı veririm de bir insana 1 saatimi vermem.
  • İnsanlar kabullenemiyor, aman geri adım atarsınız!
  • Azalıyorsunuz.
  • Artışı sağlayan, nüfusu dengelemek için yeni gelenler beni alakadar etmiyor.Çok gerideler.
  • Hoş..Sizinle paralel giden yıllarımız ne çare, sizin de kafanız geride
  • Katlanamam
  • Tahammül edemem.
  • Ahlaksız, yavşak, gevşek en önemlisi de boşsunuz.
  • Laubali tavırlarınız size lüks
  • Ben 1000 kat üzülürken siz 10 da kalıyorsunuz.
  • Duygu yoksunuz.
  • Her şeyinize eyvallah ve tahammül edebilirim, kibir hariç
  • Yaratık kaçmış içinize.
  • Gözleriniz sürekli rahatsız edici.
  • İçleriniz fesat.
  • İki laf etmeye değmiyorsunuz.
  • İyi niyetle söylenen iki cümlenin birini çıkarlarınız doğrultusunda kullanıyorsunuz.
  • Çok şükür ki aranızda hala bana karşı yaptığı ayıptan utanıp yüzüme bakamayanlar var.Bak onları affederim.Utanan insan iyi insandır.Kalbi güzeldir.
  • Bazı kızların suratına değil karakterine fondoten sürmesi gerekiyor.
  • Düşmanım değilsiniz, dedim ya kin tutmam ben.
  • Aksine! Eğleniyorum.
  • Ama..
  • Size yazık.
  • Hepimize yazık, cüzdanı ölene kadar dolup taşacak olanlar hariç
  • Geçim derdinde yuvarlanıp gidene, meslek sahibi olacağım diye ailesinden uzak şehirlerde okuyamaya çalışana, babasının sigara parasını çıkaracağım diye -10 derecede sokaklarda dolanana, yandaş evladı olamayana, saray sefası çekenlerin ayak tozlarını yutana, üç kuruş için ezilene, 17 yaşında baba parası ile lüks arabalarda sürten gençlere nazaran 60 yaşına gelmiş hala bir araba sahibi olamamış emekliye, dolmuş parası çıkmayınca kışın ortasında, yazın sıcağında saatlerce evin yolunu tutana, aylarca el emeği; can pahasına dikilen ve 1 saatte milyarlara satılan evlerin, pencerisi soğuk geçiren, çatısı akan evlerde yaşayan işçilerine, oğlunu terörün tam kalbine sırf ekonomik durumu olmadığı için askere göndermek zorunda kalan          -gariban- ailelere, savaştan kaçıp başka seçenekleri olmadığı için sığındıkları ülkelerde pislik muamelesi görenler ve hiç ummadık bir anda ölüverenler, üç gün sonra unutulanlar, anı bile kalamayanlara KOCA BİR YAZIK yahu daha sayayım mı? 
  • Lanetler yağdırıyorum.
  • Fiziki, siyasi, beşeri ayrım yapmıyorum.
  • Kötü insan, tüm koşullarda kötüdür.
  • Bizi kötü yapan tek kaynak "para"
  • Paran kadar muamele görüyorsun bu hayatta.
  • Geceleri sırt üstü yatıp, biraz kendini sorgulayan insan olmak gerek.
  • Nasıl uyuyorsunuz, nasıl dimdik ayakta kalıp, topluma karışıp muhabbet kurabiliyorsunuz.
  • Yalakasınız!
  • Feriştahınız çürümüş.
  • İki yüzlüsünüz!
  • Biraz üzülün, bir dakikacık bile olsa o gözyaşınızı kullanın.
  • Ama nerde..
  • Rahatlığınız umarım üzerinize toprak dökülünce de sürer.




4 comments :

  1. aferin sana koca yürekli kız.Gencecik yaşında sırtında taşıdığın sorumluluk ve vicdanı taşıyamayan devlet büyükleri utansın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. teşekkür ederim yoruma değer gördüğünüz için ama ben ölümlerin üzerine siyaset yapılmasını istemiyorum.Oldukca rahatsız edici benim için.Vicdanlara biraz olsun dokunsun diye farkındalık yaratmak istedim.Tekrar teşekkürler.

      Delete
  2. çok iyi yazmışsın düşüncene fikrine aklına sağlık bravo

    ReplyDelete