Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Tuesday, March 22, 2016

SOSYAL MASKE

Göründüğün kadarsın.
Gördüğün kadarsın işte.
Ne yorum yaparsan yap.
Uzaktan uzağa ben hariç herkese bahsedebilirsin fikirlerini
Uzağımda kal..
Benim günahlarım masum, siz kendi derdinizi düşünün
Beni düşünmeyin, niye kafa yoruyorsunuz ki hayatıma
O kadar da gizemli değilim oysa
Beni geçiştirmenizi istiyorum.
Kaçıracaksınız illa beni bu hayattan.
Şu çok fazla merakınızı biraz gidereyim
Kapıyı açtım, buyrun gelin..

Sıradan bir gündü.Öyle basitce uyandım..
Zor uyudum ama kolay uyandım.
Dersim vardı 15:00 de..
Yine canım kahvaltı yapmak istemedi
Geçiştirdim yarım bardak kahveyle
Hazır ders biraz geç saatte diye sallana sallana hazırlandım
Başta hazırlanmayacaktım ne de olsa idmanım var diye
Yokmuş..Madem yok kız gibi davranayım az
Baya makyaj falan yaptım.
Erken hazırlanmışım, hava çok güzeldi
Odam güneşten ışıldıyordu..Uzunca bir süreden sonra!
Ne iyi etmişim panjurlarımı açarak
Mutlu oldum, fotografımı çektim oyalandım
çektiğim fotografı Instagrama bile attım..
"Hıı, iyi çıkmışım" dedim.Filtresiz falan düşün o kadar güzelim!
Baya sıradan,kaygısız bir gündü yani.
Vakit geldi hesaplarıma göre evden şimdi çıkarsam 
tam dersten beş dakika önce okulda olacaktım.
Kartımı damlaya verdim, kirayı ödeyecek diye.
Nakitim yok, ulan başıma bir şey gelse kredi kartıyla canımı kurtaracağım
Beş kuruş nakitim yok.Neyse sorun değil..
Ceketimi giydim kitaplarımı aldım, ayakkabımı giydim
Kapıdan tam çıkacakken kalbim acıdı.
Meğerse bugün hiç öyle sıradan basit bir gün değilmiş
Oturdum kapının ağzına hıçkıra hıçkıra ağladım
Kapının önünden biri geçtiyse ölüyorum diye düşünmüş olabilir
Ama komşularımız duyarsız,
Hayırdır diye kapıya dokunan olmadı 
Bağıra bağıra ağladım..
Çıkardığım ses, bütün İzmir kapıma dayansa umrumda değildi
Hala daha ağlıyorum
Ne çabuk 6 saat geçmiş!

Yakın bir arkadaşımla snapchatten paslaştık
ağladığımı gördü..
aradı..hep arar beni sağ olsun.
beni düşünen sayılı insanlardan biri.
Kalbi çok temiz
Noldu dedi.Yutkundum olan bir şeyler vardı
Söylenecek şeyler çok fazlaydı..
Gözyaşlarımı en az akıtan bir şeyi söyleyeyim de endişelenmesin dedim
Seçemedim..Dertlerimin içinden en azını bulamadım
Yok bir şey dedim.Geçiştirdim.
Üzülmüştür o da telefonu kapayınca.
Sormuştur illa ki kendi kendine.
Bu kız niye, ne için ağlıyor diye.
Bir kaç kez daha tanık oldu çünkü, yine "hiç" diye geçiştirmiştim.
Anlatmak istemediğimden değil ki, hangisini anlatacağımı bilemediğimden
Bu yazımı okursan,benim adıma endişelendiysen.Endişelenme.
Yeni olan bir şey değil.
Doluyum sadece..Dolmuşum..

instagrama yüklediğim fotografıma beğeniler geliyor..
telefonumun ekranı dakikada bir parlıyor.
beğenin..eksik olmayın.
beğenenler benim sıradan güzel bir gün geçirdiğimi düşünüyordur
"muhtemelen"
bak gördünüz mü kapalı kapıların arkasını..
öyle yargıyla, uzaktan uzağa göründüğü gibi değil o işler
hayat, fotografta parlayan gözlerimi bir saat içinde akmış rimellere buluyor 
bilemezsiniz..bilmeyin de zaten..bilmenizi istemem

dedim ya "göründüğün kadarsın"
değil!
kimse göründüğü kadar değil.
konuşulanlar göründüğü kadar.
konuşacak bir şeyler olması gerekiyor çünkü.
yoksa nasıl döner bu hayatın değirmeni..



Tezimi görsel olarak da destekleyeyim, ibret olsun..
Şimdi gördüğünüz kadarıyla yetinebilirsiniz.





1 comment :