Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Sunday, March 6, 2016

Geri Gelebilmek


Saklamak da bir güç, gizli tutulması gereken bir aşk gibi, aşkın kendisi gibi içten ve sarsıcı.Bir an gelip patlamak istediğinde bile seni asla yalnız bırakmıyor.Bir hapis gibi kendi sırrın, aşkı özleme, coşkuyu acıya dönüştürebiliyor.

Keşke bu sessizliği bozabilsem.Hayatımı saran kalp ağrılarını ağrısız birine anlatabilsem ama boğazıma düğümleniyor.Kelimeler tam çıkacakken ağzımdan, susuveriyorum ve işte sessizlik böylece devam ediyor.Sessiz..sessiz..sessiz.Konuşmak mı cesaret ister yoksa susmak mı? En büyük cesaret susmakmış öğrendim ve bundan daha ağırı yok sanırım.Konuşabildiklerim, anlatabildiklerim ise hep buğulu kaldı.Karşılığı yok.Ağırlığını ben taşıyorum.

Hayat bir net bir bulanık.Şüphe ve güven hep yan yana.
Önce şüphe, sonra güven.Zaten böyle böyle gelişiyor insan ilişkileri.

Sakin olmak lazım.Bazen her şey sandığımız gibi olmuyor.Hayat her zaman şaşırtabiliyor.Hiç beklemediğim zamanlarda bir an durup daha evvel farketmediğim bir şeyi farkedebiliyorum.Uykudan kalkıp kendi gerçeğine uyanmak gibi.Elbet bir gün, o gün ayacak.O güzel sabahlarda ben de panjurlarımı açacağım.Güneş, gözlerimdeki buğuyu silecek.Günaydın Simge diyecek.

"Düşlerim yaptıklarıma yol değil, yollar çıkıyor karşıma, yol değil" güzel söz, hayatımın özetine yazabiliceğim kalitede.

“Oysa düşleri başkaydı, birden bire yarım kaldı, yaşanacak çok şey vardı” da çok güzel bir söz. Onu da alayım köşede bulunsun.

Ben güzel sözlerin hiçbirine dahil olamadım,
Güzel olan hiçbir olayın öznesi kalamadım,
Güzel diye imrendiren sevdalara hiç dahil olamadım,
Hep, hiç oldum.
Belki hiçliğime hayat verecek şansım vardı,
ama hiç kaldım.

Siz kimsiniz bilmiyorum,yazdıklarımı nereye kadar okuyor neresinde kendinizi buluyorsunuz, dostum musunuz, ismen bildiğim biri mi, eskilerden biri mi yoksa hiç konuşmadığım ya da beni uzaktan bilen biri mi her konuda olduğu gibi bu konuda da bir fikrim yok.Çoğu zaman sizi dolu ama karşılığı olmayan cümlelerle kandırıyorum özür dilerim.Kalbi bana dolu olan biri sırf buradaki düşüncelerime odaklı kalabildiği için güzel sevdasını benden esirgeyebiliyor.Açılmamış hiçbir konudan sonuç bekleyemezsiniz.Soru alabilirim, çile çekebilirim, çözüm üretebilirim yeter ki sizin olmayan bir kalbin ritmine kendi beyninizle kılıf uydurmayın.
Aşktan yola çıkarak çok başka bir şeyi anlattım.Çünkü hepiniz aşka odaklısınız.
Bazıları aşktan yana yaralı, bazıları ise hiçbir zaman aşık olamayacağı için.Ne acıklı bir hayat hikayesi.

1 comment :

  1. Saklamak da bir güç, gizli tutulması gereken bir aşk gibi, aşkın kendisi gibi içten ve sarsıcı.Bir an gelip patlamak istediğinde bile seni asla yalnız bırakmıyor.Bir hapis gibi kendi sırrın, aşkı özleme, coşkuyu acıya dönüştürebiliyor.

    Bu cümleyi nereden alıntıladınız kitap,dergi ismini öğrenebilirmiyim

    ReplyDelete