Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Sunday, January 15, 2017

Bir Albüm Bir Oda Bin "?"


Michl haklıydı

Oh I'll die trying, I'll die trying
We're in over our head
We're holding our breath


hep sonsuza kadar yaşayacak sanıyoruz çünkü sonsuz uğraşlarımız var
sevdiklerimizin sonsuza kadar yaşamasını diliyoruz çünkü acısını taşıyamayacağımızı düşünüyoruz
sonsuza kadar burada nefesini tut demek istediğimiz sevdiklerimiz
canımız pahasına verdiğimiz sonsuz emeklerimiz.



Are we wrong? Are we right?
We jump first and then decide
It's hard to explain it
Heavy hearts weigh us down

sevdiklerimizi yaşatmak için kendimizi azar azar her gün öldürüyoruz
işe yarar diye verdiğimiz çabalar hep tersine dönüyor
düşünmüyoruz, çünkü çok düşünüyoruz..
bir insanın elinden gerçekleri alınmamalı
bilmeli..olup biten her şeyin bir sebebi olduğunu bilmeli
boğulurken gücünü farkedip var gücüyle kendini yukarı itmeli
çünkü biz sonsuza dek yaşayacağımıza inandık...

Our bodies are weak
We're tired and hurting
Will we ever get to the other side

Sanki bir tek, en çok ben yoruluyormuşum gibi,
bütün kötü şeyler beni buluyormuş gibi..
seni de buldu, onları da..fakat acılar yarıştırılmaz.
ben bir şeyi atlatamadan hep öteki başladı..
benim hiç gökyüzüne bakıp derin bir nefes aldığım anım olmadı
gerçekten acıyor, 
karşıdan karşıya geçerken, karşımdan gelen bunu anlamıyor
kimseden anlamasını beklemeyiz
fakat sonsuza dek yaşamasını istediğimiz, yaşatmaya çalıştıklarımız 
keşke bir nebze olsun anlayabilse, anlamak istese..
o vakit ne güzel yaşardık, ne kadar güçlü bir şekilde uzanırdık sonsuzluğa
ben çok güzel tahminlerde bulunuyorum
sınırımız olmazdı..
sınırlayan koşullarımız olmasaydı!



14 comments :

  1. Bir ara playlist hazırlayıp paylaşma şansın var mı

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok isterim ama o kadar çok şarkıya bağımlıyım ki hangi birini listeye dahil edeceğim konusunda zorlanabilirim, deneyeceğim! :)

      Delete
    2. ah süpersin, sana bu konuda özel güveniyoruz..şimdilik die triying den başka bir şarkı daha önersen de biz de aydınlansak

      Delete
    3. Greg Laswell-Comes and Goes (in waves)
      Crayon, KLP - Give You Up ( darius remix)
      Kings of Convenience - Homesick
      *William Fitzsimmons- Fortune (acoustic)
      Gipsy Kings- Djobi Djoba
      Mr.Probz -Nothing Real Matters
      Bruno Major - Home
      Space Lounge - Jupiter and black
      NSYNC- Bye Bye Bye
      Ace of Base- The sign
      HIM-Killing Loneliness
      Bolier,LVNDSCAPE - Ragga (R.edit)
      The Paper Kites-Bloom
      Jane XQ - Hard to Forget


      ****BONUS******

      Dario Moreno - Her Akşam Sarhoş
      Ezginin Günlüğü - Ver Elini


      -şimdilik bu kadarı ile idare edebilirsiniz :)

      Delete
    4. OHA, peki kendini bulmak istediğinde yani odaklanmak istediğinde ne dinlersin

      Delete
    5. bilmem hiç düşünmedim ama şuan aklıma the xx-intro geldi liseden beri hafızamdan çıkmadı :D

      Delete
    6. çok özel ve farklı şarkılar, soundcloud listendekilerden çok uzak bir tarz.Bu listeyi Tumblr sayfamda paylaşabilir miyim

      Delete
    7. Bilmem ruh halim şuan bu şarkıları temsil ediyor , yani başka bir zamanda da arabesk listesi yollarım ya da gothic metal farketmiyor tarzım yok.Şu sıralar mümkün olduğunca itamda bulunan ve beni düşündüren şarkılardan kaçmaya çalışıyorum.

      Tabiki de paylaşabilirsin telif hakkı kısmıyla ben ilgilenmiyorum :) spotify ya da mixcloud aracılığı ile bulabilirsin, soundcloud ve imusic da bazıları bulunmuyor, iyi geceler! :)

      Delete
    8. çok sağ ol seni görmedim ama tanıyorum görmeyi çok isterim ve çok seviyorum iyiki varsın

      Delete
    9. senin kaybını sana söyleyeyim bir seçim yapıyorsun seçimin de tüm temiz kalbinle tercih edilen ve istenen bir şey belli.Fakat tercihlerin kadar davranışların da çok saf ve içten.İyi niyetini o iyi niyet olarak görmeyebilir.anlar ama anlamak istemez çünkü bazı insanlar içinde kudurur, içinde savaşır ve bir gün en ufak bir pürüzde ortalığı yerle bir ederler.
      Bir seçimin vaar evvelallah yedi dünya biliyor ama seçimin o kalabalıkta hep kayboluyor.Tercihin için tercih et, bazı alışkanlık ve maddesel tavırlarından vazgeçmelisin bence.Yoksa sen çok güzel olan sevgine rağmen hep mutsuz kalacaksın.Biraz uzaklaş biraz sus, varlığın etrafına mutluluk veriyor çok hoş bir durum ama sen sıradan insanları mutlu edip, sıradan insanlardan takdir alırken, özelini kaybediyorsun.

      Bilinçli Bir Abi.

      Delete
    10. Teşekkürler zahmet vermişsin ama bilinçli abinin bana vermeye çalıştığı bilincin ben zaten bilincindeyim.mesele bunun çok uzağında kaldı artık.
      Mesele ne biliyor musun; hayatta ne yaparsan yap farketmiyor, fark etmiyor çünkü.Herkesin kendi inanç gözlükleri var.kimsenin bakış açısını değiştiremezsin.Ben öyle değilim ama ben hep hatalıyım diye ihaleyi üzerine alan o zavallı kişiyim

      Delete
  2. Seni gece okumak, bu parçalar eşliğinde okumak.. Gökyüzündeyim sanki, ışığını, enerjini o kadar derinden hissediyorum ki.. Varlığın bana huzur veriyor. Umarım hayat bir gün yollarımızı kesiştirir. :) İyi ki varsın!

    En özel gülüşlün.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim böyle hissettirebiliyorsam ne mutlu bana. Bilmiyorum sendi de benim için iyi ki var mısın.fakat en güzel gülüşlü birine sahip olduğumu sanmıyorum yine de teşekkürler tekrar!!

      Delete