Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Monday, January 9, 2017

MODIWAKE

Az evvel köşedeki bakkaldan filtre kahvem bittiği için 10 ila 20 arasında kahve aldım(saymadım avuçladım).

Yanımda bir ellilik bir de beş lira vardı.
Ne kadar dedim abla 5.25 dedi.
Cebimden 50 lirayı çıkarttım, araya sıkışmış 5 lira da çıktı.Hangisini uzatacağımı bilemedim bir dakika sessizlik oldu.Ardından 50 lirayı uzattım ve abla dedi ki;
Sen öğrencisin o 50 lirayı şimdi bozdurursan o para hemen biter , 5 lira da hem benim işime gelir.

Düzen hala güzel, hala güzel insanlar var.
Uzaktayken sana aileni büyüdüğün küçük kasaba samimiyetini aratmayan insanlar.
Hayatta göğe uçan kırmızı balonları salan insanlar olarak hala yaşıyoruz.O balonları söndürecek binlerce katil zihniyetli diğer insanlar olmasına rağmen.

Elimde 50 liram ile eve doğru yürümeye başladım.evimin sokak lambası sönmüştü umutluydum güçlüydüm ama karanlık bir sokaktan geçerken eskisi kadar normal tepkiler gösteremiyorum.görünmeyen gölgemden, çöpten aniden fırlayan kediden, arkadan telaşlı bir şekilde yürüyen vatandaştan tedirgin oluyorum, oluyoruz.Bu sadece bir genç kızın değil cebinde silahı olan polisin de,mahallenin muhtarının da yerleşmiş günümüz psikolojosi..Bizi paranoyak yapan düzeni reddediyorum! Çünkü iyi insanlar olarak sayıca fazlayız.

*çöpten aniden fırlayan kediden dünyanın neresinde olursak olalım korkardık zaten değil mi?




1 comment :

  1. O kadar güzel bir kalbin varki Rabbim seni en hayırlı en yüksek mertebelere getirsin.Sen bir yer bin karın doyuracaksın.Allahım seni bütün kem gözlerden belalardan sakınsın

    ReplyDelete