Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Thursday, January 12, 2017

La la lala da bir notadır

Bu kez o işler öyle olmadı!
Anlattıığım her cümlemin sonuna "Anlatabiliyor muyum?" eklemiş olarak kabul edin e-mi?

Korkular hayalleri boğdu, hayaller kum diye yürüdüğü yollarda bataklığa saplandı.
O her fırsatta çalan şarkı hep böyle başladı.
O hayaller ise şimdi o şarkıda başladığı gibi gitmiyor.
O masal gününü beklediğim kadar yeni bir masal yazmak için sussaydım şimdi sitem değil nispet ederdim.

Gökyüzünü elimde tutup sahip olduğumu sandım meğerse hissediğim atmosferik basınçtan başkası değilmiş.

Kayan yıldızların hepsi başımın üstünde çakılı kaldı.
Senin anlayacağın, sana doğru dilediğim bütün dilekler her gece başka öznelerin kaderine doğru uzandı.

Elde avuçta kalan bir şey yok..
Korkular bile benden koşar adım uzaklaştı
Umutlarım devren satılık ilanlarında sakız parasına gitti.
Hayallerim onları sırf uyumak için kullandığımı farketti ve gitti..

Şarkıda değişmeyen tek bir şey kaldı
Sarı sayfalardan o cümleyi koparıp 
Dünyanın en güzel duvarlarına yazacağım;

"KİMSE KİMSENİN HER ŞEYİ OLAMAZ-mış"

Ya da o da aynı kalmasın,

-Kimsenin her şeyi olamadım.

(Çünkü artık kimse kimseyi anlamak için çaba göstermiyor-muş.)

Di-li geçmişten bana kalan binlerce bıçak yarası...
 
Sensiz kimseyim , seninle de sensiz de kimsesizim.
Sen bensiz kimse misin, kimsesiz misin?

 

HEP BİLMEK İSTEDİM fakat ASLA BİLEMEDİM.

Beni bırak(ma)..

8 comments :

  1. Feridun Düzağaç görse kederden albümü yakar
    Gel tanışalım önce ben kısaca E.R

    ReplyDelete
  2. DİPTESİN SONDASIN DEPRESYONDASIN

    ReplyDelete
  3. Benide tanımla bu blogda cümleler için de kullan:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kardeşim sen önce bi yazım bilgisin de kendini tanımla..��

      Delete
  4. Sana gel demeyeceğim..
    Ama..gel simge
    Yalanlar söylemedim yalan söyledim
    İstiyorsan doğruları söylerim ama sen incitirsin
    Sana o yüzden gel demeyeceğim
    Ama gel Simge,
    Hep yazı sever ama sıcaktan da şikayet edersin
    Yılın en güzel mevsimleri bunlar
    Lütfen kış gelme ama sen gel simge
    Simgeeeeeeeeeee
    Sanaaaaaaaaaaaa
    Gelmeeeeeeeeeee
    Demeyeceğim!
    Çünkü zaten gelmeyeceksin.

    ReplyDelete
  5. Yalnız kal-ma hayatımın dönüm noktası!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Güneşle bir aynı yönde doğu-dan pırıl pırıl doğu-p gelen bana hep destek olansııın iyi ki senin gibi bi arkadaşa sahip olmuşum!hayat bize ayrı ayrı hep bi iki bilet :)

      Delete