Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Tuesday, January 31, 2017

O salladığın kelimeler tesbih boncuğu mu?






"Oldu.

İşte oldu !"

 Geçmişime karşı kullanabildiğim en güçlü kelimeler hep bu "oldu!"
Eğer aranızda hiç kaybetmeden yoluna devam edebilmiş, dört köşeli hayatlara sahip birileri varsa lütfen aşağıya kendini buradayım! diye not etsin.

Benim ve onun gibi her sabah bir umut vardır diye uyanarak bu sefer olacak diye kapıdan çıkıp geri eve döndüğünde bileklerini yukarı doğru sıkıp bu kez oldu! diyenler de aramızda ise lütfen bir kez daha içinizden söyleyin -oldu!

Bu sefer kaybedenlerin kazanması şerefine yazıyorum. Herkes şimdi stalk yapıp, bel yarıştırdığı, laf sokuşturduğu o telefonları en yakın yere at-sın..ve bir yastığa sarılsın..
Sarılmak gerekiyor çünkü maddesel olarak sen gibi bir dokuya sarılmak seni iyi hissettiremeyebilir ve ben onun da hep sadece bir yastığa sarılmasını dilerdim..

Ardından kendi gibi kalamayanlara, başkalarının hayatlarını takibe alıp başka hayatlardan parça parça -to do list yapanların azminden her birimize diliyorum.Kendileri büyük bir savaşın içinde bulunup en düşük zirveli dağın tepesine sığınarak yanlış stratejilerin kurbanı olarak günümüzün  
-kazandısayılsınları olarak yer almakta.O insanlara kızmıyorum ve yadırgamıyorum çünkü onlar küçükken mahallede ortada sıçan oynarken oyuna sıçabilecek potansiyelde olan ufacık tefecik fasülyeden saydıklarımız..Arada gezen de derdik ama o kelimeyi biraz saygısız ve değersiz buluyorum..Fasülyeler..Onları biz bu hale getirdik! Lütfen..

Bak yine kelimelerle kavga ediyorum.Buraya o- sebepten yazmak için gelmiştim fakat ortalık baklagillerden arınamadı..

Bana kırılma, çok geçmeden, sen benden dolayı hayata küsmeden gül biraz.
İnan ben küsüp, alınacağın bir şeyi asla yapmam.
Yaptığımı düşündüğün bir gün olursa bu sözlerimi en sevdiğin macera kitabının arasına sıkıştır.
Söyleyemediklerim olur ya hani, arada kaynar..
Tozu dumanını bana yutturur.
Onun gibi bir şeyler gelecek başımıza ve ben seni kaybedeceğim.
Yakalayamadığım en güzel melodimsin diye arkandan küçük bir kız çocuğu gibi bakakalacağım.
Sonra o hiç sahip olamadığım müzik kutumu boş bir odada çevirirken bulacağım kendimi.
Karanlık, kendimi suçlu hissetmem için geçerli bir neden olarak benimle orada olacak.
Sen boş bir deniz kenarında güneşi batırırken üzerinden martılar geçecek, 
yanından minik ayaklarıyla yürümeyi yeni öğrenen bir kız çocuğu geçecek ve olup biten her şeye gülümseyerek ve umutla bakacaksın.
Ben öyle diledim, dışımdan seni eleştirirken içimden mutluluğu üzerine diktim 
ve zehri kendi içime akıttım.

Bunları neden söylüyorum diye sorarsan dur biraz gülümseyerek cevap vereyim 

-çünkü ben seçilmiş bir ıssızım (bu da benim en derim -sızım)

Bir takım şeyler düşünür hani her insan, ben düşünülmesi gereken miktardan fazlasını (overdose??)  

-düşünürüm
-hayal ederim
-çabalarım
-dilerim
-emek veririm

ben bunları yaparken genel olarak kendimle kalırım. Daha iyisini yapabilmek için susmam gereken periyotlarım vardır.Ben sustukca sen azalırsın, sonra tam ben elimde hayallerimle koşarak gelecek olurum sen çoktan kırılıp küsüp gitmiş olursun.

hayatta telafisi olmayan tek şey sustuklarımızdır.
bana acı veriyor en azından.
unutulmayacak bir hayat sunmak uğruna susup unutuluyorsun.
korkunç!

Bir şeyler söylemek zorunda kalma sağ elinle tek bir tuşla en yakın radyoyu aç bir şarkı seç.
Evet Sezen Aksu gibi..
Eğer beni tanıyorsan sana bu cümleyi -gidemem demek istediğim için kurdum.
Tanımadığını düşünüyorsan da *ki hakkındır,
Şubat soğunda hayata gözlerini açmış olmana rağmen günlerini hep temmuz gibi yaşamanı dileyen biriyim.Kıştan nefret ediyorum, sana nasıl kışın ortasında randevu vermişler hiç anlayamadım.
Bana hiç küsme isterim, kış bizden hep uzak dursa kazanırız gibi
Yıldızlara her gece bakabilme fırsatımız olsaydı hayatın kısa ve değerli olduğunu anlardık
Hayat kısa ve değerliyse bu sana ve bana ayrı ayrı bizden birer parça katardı.
Senden bazı şeyleri anlamanı beklemem ama özenle ve yavaş yavaş anlatmayı isterdim
Ben kaçarken üzülürsem geri dönerim mesela bunu farkedip vakitlice üzmeni dilerdim
Öyle ki giden birinin arkasından hangi şarkıları söylersen söyle sana iyi gelmeyecektir.
Böceklerden çok hoşlanmıyorum alerji yapıyorlar bende ama ateş böceklerinin rivayetine ben de tanık olayım diyorum, çok geçmeden.
Kurbağalar bütün ateş böceklerini yemeden, yaz bitmeden bir kere o ışıklara şahit olmak isterdim
Bu fikrime sadık kalacak ve benimle karanlıkta bıkmadan duracak başka birini düşünemiyorum mesela.
Bu biraz yakın his meselesi, en çok da bu yüzden kaybediyoruz hep.
Sevdiğimiz insanları -kendi kafamızda- oradan oraya taşıyıp, kılıktan kılığa sokuyoruz.
Gerçek değişmez kırmızı masum, mavi de özgürlük değildir.
Renk vermiyorum o yüzden sen hep beyaz kalıyorsun benim gözümde.
Gül diye bütün çabalarım, neden gülmeni istiyorum onu da bilmiyorum.
Ama birilerinin gülmesini hayal etmek bana iyi geliyor.
Yine de senin, beni ümitlerinin yerine koymamanı ,
Başını göklere uzattığında güneşlere ben olmadan da gülebilmeni en çok isterim.

Kelimelerle içerde bir yerde yine kocaman bir kalabalığa yenik düşmüşüm sanki.
Bütün isteklerim hep bile bile lades gibi
Ne demek istediğimi bilip de ne yaşamak istediğime karar verememişim
Biliyorum,yetmiyor.
O yüzden sen ne yap biliyor musun?
-Düşünme!
Çünkü kaybolursun.
ve eğer sen kaybolursan seni orada asla bulamam.

işte sanırım şimdi oldu, 
doğru cevabı buldum!
eğer küçükken bir fasülye olsaydım, şimdi bu kadar yorgun ve korkak olmayacaktım..
alt tarafı bir top için bu kadar koşup karşına yorgun çıkmaya değer miydi bilmiyorum.
telafisi için seninle bahar gelince sokağa çıkıp top oynayalım mı?

Patti de , Robert için böyle yapardı değil mi?
Buraya Pastime Paradise falan koyacağımı düşündünüz değil mi?
-hayır, yakışmayacak..


İşte şimdi tekrardan , oldu..










4 comments :

  1. çünkü ben seçilmiş bir ıssızım (bu da benim en derim -sızım) diyen ellerini alıp bir müzede saklamak istiyorum.tanrı biliyor seni dört kuşaktan sakınsın ve hep sevsin evlat!

    ReplyDelete
  2. Baba kız ben kaçarken üzülürsem geri dönerim mesela bunu farkedip vakitlice üzmeni dilerdim demiş.bu nasıl bir karakteristik duygu.seni bulucağım ve hiç üzmeyeceğim.bir insan seni neden üzsün ulan ah ulan be

    ReplyDelete
  3. ohhhh laaan-d kimse buradayım dememiş, şuan mutlu OLDU-m

    ReplyDelete
  4. Simge abla seni çok seviyorum çok güzel yazıyorsun iyiki varsın

    ReplyDelete