Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, November 10, 2012

Aşık olmak , onu istemek ?

 


  Hiçbir şeyi “çok istemek” istemiyorum, beklentiler duygu durumumu, hayatımla ve kişilerle ilgili görüşlerimi değiştiriyor. İstemek oldukça paradoksal bir kavram bende. Bir şeyi istemek, onu çok beklemek istemiyorum, beklediğim şey olunca onu gerçekten istediğimden emin olamıyorum sonra. O kadar çok istiyorum ki, kimseye değil ama sadece kendime kanıtlayabileceğim bir hesap kitaba dönüşüyor isteğim galiba. Saflığını, doğallığını kaybediyor. Ben hırs, oflayıp poflamalar, bir şeyleri uzun uzun izleyip sonucunda gelecek bir mutsuzluk istemiyorum ki, içimde basit bir istek olsun istiyorum sadece. Hayatımı istediklerimden daha çok seviyorum çünkü. O daha elimde çünkü. Çok istemek istemiyorum hiçbir şeyi;
bu bir kişi de olsa, yer de olsa, durum da olsa ama şimdiye gelecek olursak,şimdi bunu bir kişi için yazdım.



Öylesine istiyorum ki, elimden tutsa attığımız her adımda geriye dönüp asla bakmam.

Önemsiyorum, önemsenmek derdinde bile olmadan. 

İstediği her şey tek bir bakışına bakar.

İstediğim herşey belki bir duaya, belkide zamana bakar.







                                                                 PNAU - EVERYBODY



No comments :

Post a Comment