Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Sunday, November 18, 2012

HOŞGELDİN AŞK , beklemiyorduk


  Birilerinden vazgeçemediğinizi sandığınızda birileri gelir her şeyi vazgeçilir kılar. Gözünüzde büyüttüğünüz ne varsa minicik olur birden. Kendi kendinize çektiğiniz acılar biter. Öyle çok acı çekersiniz ki artık küçücük mutluluklar sizin hazinelerinizdir.

 Öyle çok tüketmişsinizdir ki “Seni seviyorum” cümlesini, anlamını unutmuşsunuzdur. Öyle çok duymuş ve duyurmuşsunuzdur ki şimdi bu sessizlik o cümlenin kıymetini yeniden artırmıştır. Şimdi onu tekrar duymak bir yerden, ne büyük mutluluk !

  Şimdi bir başkası kalbinizin çarpmasına, yanaklarınızın kızarmasına neden oluyor. Öyle yakın olmuşsunuzdur ki birilerine, şimdi yanlışlıkla elinizin “O başkası”na çarpması bile sizin en büyük mutluluğunuz olmuştur. Elim üşüyor dediğinizde soğuk mu değil mi bakmak için tutuvermiştir belki elinizden.
  
Mutluluğun tanımı orada koşa koşa gitmektir belki Onunla..


Zordum kolaylaştım çünkü sende en az benim kadar zordun, aşkta iki bilinmeyenli denklem olmak yorucu. ikimiz adına ben kolay olmak istedim x in adına AŞK koydum.

Hem fedakarlıklar çok tatlıdır..


Ay unutmadan !

"Bir dost gibi davran bana herkes bizi öyle bilsin,
   bugün burada bütün olanlar
   SAKLI GİZLİ SÜRÜP GİTSİN"

3 comments :

  1. hayırlı olsun uzmesinler durzu cıkmaz insallah bu seferki

    ReplyDelete
  2. Bu sefer ki ?
    Kac levelim oldu iliski konusunda da bu sefer ki diyebiliyorsun garip dogrusu.
    iyi dileklerin icin tesekkur ederim fakat bugune kadar kadar karsima hic durzu cikmadi :) ne istedigimden emin olan biriyim. Darisi basina :)

    ReplyDelete
  3. anonimler herseyi bilir mutluluklar :)

    ReplyDelete