Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, December 8, 2012

Ne olur gittigi yer beni unutturmasın



                                                                                                                                   8 Aralık, 02:22

 Yollarda yürüdüm. Günler öncesinde çok uzak yerlere attım kendimi. Hala uzaklardayım, karın burnuma değdiği gecelerde asfaltlarda seni gördüm ben. Buralar soğuk. Kafamı dinlemek istedim sadece ama beyin hücrelerim üşüdü. Senli günlerim ise hala sıcak ve canlı..

 Aslında yollar benimdi, ben ellerim daha sıcak olsun diye yanımda onu istedim. Doğrusunu söylemek gerekirse bu yazı hiçbir yere gitmeyecek. Aklımda bir hikaye yok. Zira, ben tuhaf bir insanım. Aklıma “hikaye ilk cümlelerigelir, beynimde yankılanır. Ama devam edince saçmalama olasılığım vardır. “Yollarda yürüdüm” de güzel bir başlangıç gibi geldi bana.


Telefonumda ki şarkı listemden sıkıldığımı farkettim ve radyoyu açtım. Şarkı başlamak üzereydi belli ki beni üzecek bir şeydi her notasında yeniden içime aldım seni. Gökhan Tepe - Tanrım Dert Vermesin , yeni-imiş. Çok sevimli bir şarkı.

“Biraz yorgunuz belki olsun sarılır dinleniriz aşka

Bırakıpta gidemediğim birini düşünürken kendime “Neden bitiremedim” sorusunu sormuştum, çünkü kendimi sevmeme noktasına gelmiştim artık. Bir arkadaşım imdadıma yetişmişti. Bir söz paylaşmıştı benimle: “Başkalarının alacağından korkmasak çoktan bırakacağımız bir sürü şeyimiz var.”

Sonunu sevmeyeceğimi bile bile bırakabilecek kadar cesur biri olamadım maalesef .Sonundan çok korktum. Çünkü sonu hep aynı. Bu yüzden hep kendi inimde yalnızları oynadım. Kaçmışım ben. Korkmuşum. Birisiyle hayatımı paylaşmaktan korkmuşum ben !

Nitekim devamında, “Biraz kırgınız belki, olsun döneriz en başına aşk bu zaten kim çözmüş”  gibi çok can acıtıcı sorular yöneltilmiş. Başka yerlere, başka insanlara gitmesin diye bırakmadığımız insanlar var hayatlarımızda.

Çünkü bu sorular muhakkak geliyor akla. Şey diyor insan içinden, ‘Benim olmadığım bir yer onun için güzel olmamalı, mesela tatile gidip denize girse bile bensiz oldugu için keyifsiz gibi gelmeli ona her şey. Başkasıyla beraber olsa bile sık sık beni anmalı, “O beni böyle üzmezdi, o beni daha mutlu ederdi” demeli. Bu kadarına hakkım var bence.’

Çünkü “Git” diyebilecek kadar cesur olsanız da o kişinin gittiği yerin sizi unutturacak kadar uzak ve güzel bir yer olmasını istemiyorsunuz. Hep kıymetli, hep hatırlanan olmak istiyorsunuz.


“Dönecek elbet yüzünün rengi karartma bizi…






ha başka bir şarkıda da diyordu ki

"Elden gittiği gibi kolay gitmiyormuş ki kalpten"

Ne sandın çiçeğim?


No comments :

Post a Comment