Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Thursday, December 13, 2012

Tanıdık Hikaye


Şarkıda diyordu ki: “Farklı hayatlar seçmemişken durdurmadık, durduramadık zamanı”

Sustuğumun farkına varılması için haykırmak istiyorum bazen.

NEDEN SUSTUM
KÖŞEME ÇEKİLDİM
sorgulanmasını istiyorum.

Yani imkanımız varken, hala telefon numaralarımız duruyorken birbirimizde, çok az kişiye bahsetmişken ayrı olduğumuzdan, alışmamışken daha o yeni düzenimize; durduramadık bu gidişatı.
Hala aynı şehirde yaşarken, birbirimizin kapısını çalma imkanımız varken, hayat bizi henüz çok farklı yerlere sürüklememişken.
Yollarımız hala kesişirken, alışkanlıklarımızı tanımaya başlamışken, kelimelerimiz hala birbirinin aynıyken; engel olamadık bu sona. birbirimizden ‘o kadar da’ ayrı düşmemişken, yitirmemişken her şeyi; olmadı.
Yani bana hiçbir bahane bırakmamışken.
Bizi haklı çıkaracak, mazur görecek, “Yapmak zorundaydık” dedirtecek hiçbir dış mihrakın etkisi yokken. Mesela sen farklı bir şehre taşınmamışken, ben başka bir ülkeye okumaya gitmemişken, aramıza yaz tatili, mesafeler falan girmemişken. Aileler işin içinde yokken, arkadaşlarımız bize uzakken, çevrenin hiçbir müdahelesi olmamışken… Bizi bizden başka ayıran hiçbir şeyin olmadığını idrak ettim ben.
Yani anlamışken ben sevgimizin yetmediğini, birbirimizden sadece ‘bık’tığımızı ve bu yüzden hayatlarımızdan çıktığımızı; bir bahane bulamadım bize.
Bilirsin insan hep çevre faktörünü suçlamak ister ama sorun ilişkimizin genetiğindeymiş.
Hayatlarımız hala birbirine benzerken bi “dur” diyemedik bu gidişe.
Yani ben çok sonra anlatırken bizi diğer insanlara, “Hayatlarımız çok farklılaşmıştı ondan yapamadık” diyemeyecekken, birbirimizin gözünün içine baka baka  ayrıldığımızı insanlardan saklayacakken
yani o şarkıda “durdurmadık”tan sonra tamamen nezaketen “durduramadık”denmişken
Yani durdurabilecekken bu gidişi, durdurmadık bu gidişi.

Olmamış bu hikaye. Bazı şeyler var benimle ilgili tamamen bana ait, bazı şeyler var asla yaklaşmadığın tamamen sana ait. 

Hikayenin sonu hep aynı

Birden en çok konuştuğun adam daha sonra hiç konuşmadığın oluyor işte




                                                            JJ- My Life


No comments :

Post a Comment