Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, September 19, 2015

5491.6 mil, 127 saat







İstikrarlı düşüşlerimin sonu nerede biter bilmiyorum ama artık sokaklarım denizlere çıkmıyor.
Kalbime hükmederken, beynim sözümden çıkıyor
Hayata dair her şeyi şansa bıraktım, her şeyi..
Ölmek, hayatta kalmak, okulu bitirmek, var olma uğraşı…
Plansız,hayalsiz,beklentisiz nefes almaya başlıyorum

Buralarda olmanın dayanılmaz ağırlığı ile
yokluğumun dayanılır hafifliğini takas etmeye karar verdim.
Ben gittiğimde belki geride kalan her şey birilerinde bir kaç damla yaş olur. 
Bir şekilde bunu umut ederek gitmek, karanlıkta sessizce oturup beklemekten daha kolay
Daha fazla düşünmek istemiyorum

O kilometrelerce uzakta beni bekleyen yeni bir hayattan artık kaçmıyorum
Korkularımın üzerine yürüyorum
Kalmam için tek bir nedenim bile olsa
Görmezden geleceğim
365 gün sonra tanıdığım bütün yüzlerden ,
gittiğim bütün şehirlerden,
selam verdiğim esnaftan,
annemden,


en önemlisi geçmişten en uzaklarda olacağım
siz uyurken ben uyanmış olacağım
daha güzel ne olabilir?




1 comment :