Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Sunday, September 13, 2015

tam düş kuracak gibi oluyorum düşüyorum.





Hiç tanımadığım bir insanı hiç bilmediğim bir halde çok yakın,yıllardır tanıyormuşum gibi hissettidiğim bir çok zamanım oldu.bir anda, kendiliğinden gerçekleşti her biri.ikimiz de ekstra bir çaba harcamadık birbirimizi tanımak için.sadece birbirimize ulaşmamızın iyi olacağını düşündüm ve benim açtığım kapılar oldu hepsi bu.Normalde bu benim yeteneğim değildir beceremem bu tarz insan ilişkilerini.belki bilmezsin ama ben ıssızımdır.her şey bir anda oldu bir şekilde.Senin farketmediğin şeylerde oldu sana dair,farkında olmadan sen de bir şeyler yaptın bizim için velhasıl bir bakmışım iki saatlik zaman zarfında kendimde seni, sende kendimi görmeye bayılır olmuşum.Her gece uyumadan önce sana dair, senli-benli hayallerle gözümü kapatıp uykuya dalmışım.İnan bana seni hayal edip uyuması öyle güzel bir duygu ki , bu duyguyu en son babamın sırtımı okşarken beni uyuttuğu zamanlar hissettim.
Aşktı bu diyebilir mi insan? Aşkın,aşka dair olduğunu sen benden bir adım geri gelirken nasıl fark edecektim?Belki bugüne kadar karşımızdaki insandan hep fazla şeyler bekledik. Ondan içimizdeki devasa boşluğu doldurmasını ve bizi sonsuz sevmesini istedik aslına bakarsan iki kişilik bir evren kurmak istiyorduk biz yani ben. Neye göre aşık oluyoruz,ölçütümüz neydi? 40gr güzellik, 20gr iyilik, 30gr güven, 10gr diğer şeyler üzerine mi kurulu aşk terazimiz? Rakamları ne belirler? Biz neye göre aşık oluyoruz? Her insanın bir parçası olduğuna inanılır, birbirine uyan iki yapboz parçası gibi tamamlanırlar birbirlerinde. Ayrı gayrı anlamsızdırlar, etrafa saçılmış anlamsız puzzle parçalarından başka bir şey ifade etmezler. Oysa birleştiklerinde harika görünürler. belki benim aramak istemediğim halde karşıma çıkan o tek parça sensin.Ben aşık olmadım, aşkı da bilmem ama bugüne kadar anlatılara, yazılanlara bakılırsa aşk bütün olmak, tamamlanmak, tekleşmek demek. belki bu yüzden aşık olamıyoruz, çünkü kimseyle tamamlanmıyor; ruhumuz, kalbimiz.İki can aynı kafese giremiyor bir türlü. Ne ben sen olabiliyorum ne de sen ben. Öylece aşık olmayı diliyoruz, aşk üzerine espriler yapıp zaman geçiriyoruz fakat bensiz sen, sensiz benden aşık olmaz.

lütfen benimle daha fazla aynı uslupla konuşma bu gel-gitler beni ya öldürecek ya öldürecek.

No comments :

Post a Comment