Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Tuesday, August 23, 2016

Kederli bir akşam içmişiz sarhoşuz hepsi bu

bazı şeyleri ne kadar söylemem gerekiyorsa,
geriye kalan bir çok şeyin anlaşılması gerekli diye düşünüyorum.
duruşumdan, bakışlarımdan en çok da durgunluğumdan
anlayamıyorsan eğer
hayatımda kalabalık etmenin de lüzmu yok.
hayır anlaşılmak derdinde değilim sadece yormanızı istemiyorum.
kalabalik ve düşünerek boşa harcanan enerjiden hoşlanmıyorum.
bak kendi halimde, eksenimde dönüp duruyorum
susuyor musun yoksa?
-sus!
yazacak, konuşup anlatacak tek bir şeyim kalmasın
son nefesimde bile ben susarım
sen kör, ben dilsiz kalmışım
yeni düzene merhaba öyleyse.


"Oysa ben bu gece yüreğim elimde 
Sana bir sırrımı söylecektim 
Şu mermi içimi delmeseydi eğer 
Seni alıp götürecektim.."

1 comment :

  1. benim derbeder bacım yine konuşmuş ve bu gecede efkarlı

    ReplyDelete