Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Friday, August 19, 2016

Fıstık Benim Olacak.

buraya kalkıp alt-J (∆) Breezeblocks şarkısını klibiyle paylaşıp ekranı çat diye kapatıp yere kendimi atıp cenin pozisyonunda yatıp salya sümük halıya bulaştırıp ağlardım.

FAKAT

ağlamayacağım..

şarkı şöyle diyor ki ve ben dans ediyorum, neden etmeyeyim

Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner aşarım;
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.

YAŞARIM
ŞAŞARIM
AŞARIM
TAŞARIM!!!

tabi buraya istiklal marşından üçüncü dörlüğü bırakmaya gelmedim dostlar!


Mashrou' Leila - Raksit Leila  diye bir şarkı var klibi tıpkı ben..
hadi önce türkçe mealini öğrenelim sonra dans edelim, en yükseğe!

Leyla'nın Dansı 

Nazar her zaman işe yaramaz 
Seninle aramızda iki milyon insan var 
Patlıcanlar hakkında şarkılar söyle bana 
Ne kadar yorulduğun hariç her şey hakkında söyle 

Durumun iki çözümü var 
Ve ben iki emre uymuyorum 
Bir prens, bir kral ve iki politika 
Ben iki baget için çalışmıyorum



2 comments :

  1. ne kadar tatlı ve enerjiksin, kitabını merakla bekliyorum simgeceee

    ReplyDelete
  2. bu kız normal değil, bir kıza anormallik bu kadar yakışabilir.
    deli bu aga.

    ReplyDelete