Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Monday, August 15, 2016

Gafil Avlayan Kahpe Okul

15 Ağustos'a varmak istemediğim, 14 Ağustos arifesinde kafamda deli sorular kolayca sevemiyorum ile şeytan diyor ki yanaş şuna; Serdar Ortaç şarkılarından hallice bir gün geçiriyorum.Oysa yarın çok önemli bir sınavım ve bitiremediğim ödevimin teslim günü.

Bak yine başımda kavak yelleri bir sağa bir sola dalgalanıyor.Haftasonu bir gününü kendine ayırmak çok fazla konsantrasyon dağıtıyor.Bu okulda başarılı olmak için hiçbir şey yapmadan sürekli ders çalışman gerekiyor demişti bir arkadaşım.Hakikaten de öyleymiş.Aşık olup birini de öylece alenen sevmek de LÜKS.E hani biz hür doğmuş hür yaşayan renkli üniversitelilerdik.Yalanmış bacım işte düpedüz hem de!Farklı bir fakültede olsaydım bunları söylemezdim ama onu biliyorum.Eğer geçen sene faka basmasaydım hayatım şuan bambaşka bir ülkede mezara girene kadar sürecekti.Aptalım ve aptalsın hoca!!

Siz ilimle irfanla falan uğraşmıyorsunuz, siz sadece ego tatmini yapıyorsunuz.Yaz okulunda pilot kalemlerimizle sayfalarca ödev yapmamızı istemenizin başka bir açıklaması olamaz.Farklı iki dersin finallerini aynı güne ikişer saat arayla sıkıştırmanızın kocaman bir vicdan azabı olmalı.Ama yönetimde vicdan arıyor muyduk? -Hayır.

İçimde uçuşan kelebeklerim var benim az müsade edin de ordan oraya koşup savrulayım biraz.Gencim ben, hakkım bu kadar da olsun.

Bizi bitirdiniz.
Teşekkürler.


1 comment :

  1. merhaba simge ben yordan, bugun okulda agliyordun bana ulasabilir misin merhak etdim iyi olducagını bileyirim

    ReplyDelete