Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Thursday, August 25, 2016

feryat

Ölümü istemek acizlik midir, güçsüzlük müdür? öyleyse ben aciz, güçsüz ve tükenmişim.Sadece ölmekten medet ummak hatta anlık olarak ölmek kolaydır belki ama kolay yol sana uğramıyorsa kendini 12. kattan atman gerekebilir.Atlamak istiyorum fakat sonra bugüne kadar hiç şanslı kalamadım düşerken de ölüm beni yakalamayacak elden ayaktan kesilip sürünmeye devam edeceğim boşver diyorum.Bu derdin beni diri diri yıllarca ve yavaşca öldürecekmiş hissine katlanamıyorum.Çaresizlik yaşamaktan nefes alamıyorum.Kusura bakma, ben ölsem de ölmesem de çok yaşamış sayılmıyorum.Neden kalmamı sağlıyorsun ki, zorlamanın manası yok.Başaramıyorum.Başaramıyorum.Başaramıyorum.Bilirsin kaybetmeye tahammülüm yoktur.Tahammül edemiyorum, karnıma her defasında binlerce bıçak saplanıyor kanatmıyor ama içime içime kanıyor.Neden alenen işini bitirmiyorsun, sürekli acı çekmemi sağlıyorsun.23 yaşını yaşatıp 75 yaş acısı çektiriyorsun.Kurudum, çürüdüm.İliklerime kadar eridim.Ben böyle değildim, ben uçurtmanın kuyrukları kadar özgür ve renkliydim.Ne ara soğuk mezar taşı arayışına düştüm?Artık biri bitip diğeri dert olmakla da kalmıyor, biri bitmeden diğeri başlıyor.

Benim şu işi kestirmeden halledelim.
Soğuk bir tımarhanede yere oturup istem dışı kafa sallayacağıma üzerime toprak atmanız hepimiz için daha hayırlı olur.

7 comments :

  1. senin gibi birini bir okul yüzünden kaybedeceksek dünyadaki bütün okulları yakarız.

    ReplyDelete
  2. 27 yaşındayım hala okulu bitirmek iççin uğraşıyorum binlerce de hayalim var, inanıyorum hepsi de gerçek olacak ;)

    ReplyDelete
  3. tam 3 yil boyunca deu muhendislik fakultesinde birinci sinif okudum.Nihayetinde problemin bende degil okulda oldugunu anladim.Salak olsam bile o kadar salak olsaydim EEE kazanmazdim.Baska bir okula gectim hic takilmadan bitirdim simdi isimde ikinci yilim.Bence yipranmana izin verme

    ReplyDelete
  4. BU KIZIN DUYGULARINI OKURKEN NEDEN ARKA FONUMDA YESILCAMIN ACIKLI PARCALARI CALIYOR KAHROLUYORUM YAHU! BUGUN DE UZDUN.

    ReplyDelete
  5. Sen beni okul derdi yüzünden unutmuş olabilirsin ama ben seni o okulda bırakıp gittiğim için hala unutmadım.Çok çabalardın görüyorum hala öyle! sal birazzzz saaaaalllll hadi.Ama tanıyacaksın şimdi söyleyince ben Ankaraya geçtim belki denize kıyısı yok ama hayallerim denize çok yakın.Asla pes etme.Bende kalsaydım beceremezdim şimdi iyiyim.Zeki bir kızsın.Her büyük kaybın kat kat kazancı olacaktır.

    Hazırlık B

    ReplyDelete
  6. Simge Abla ben 15 yaşındayım yazılarını sürekli okuyorum çok güzel okuması seninle tanışmayı çok isterim bende izmirde yasiyorum gelisimde okuyorum sen üzüldüğün zaman ben hiissediyorum sanki sana hep uyumadan önce dua ediyoeum tabi bide senin gibi çok güzel olmak içi <3 birgün lys psikolojisi ve aile baskısı hakkında da yazabilir misin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yorumunu görünce çok mutlu oldum ismini bilmediğim için ne diye hitap edeceğimi bilemedim ama *duacı olarak sesleniyorum sana :) birileri için üzülmek güzel bir duygudur vicdan belirtisi gösterir ben de senin gibiyim kendim hariç herkese ve her şeye üzülürüm fakat sana tavsiyem hayatta tek başına ayaklarının üzerinde durana kadar sadece kendini düşün ve seni üzecek her şeyden kalbini sakın.Zaten büyüyünce zaman onu bir şekilde üzer.Şimdi yaşadığın her şey gelip geçici.İstediğin konu için de en kısa zamanda yazacağım.Onu bitirene kadar sana şu motivasyonu vermek istiyorum, "üniversite kazanmak ve okumak zor değil odunsan da o üniversiteye gideceksin, çok çalışsan da" üniversiteye hazırlanırken onu bir mecburiyet olarak görmeden çalış :) göreceksin üzerinden yük kalkıp daha verimli çalışacaksın.Memnun oldum, hoşca kal :)

      Delete