Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Friday, August 12, 2016

YAPISAL BİR MESELEDEN İBARET

LOST ON YOU ?




Bak nasıl da güzel oluyormuş, orda öyle gözlerini kapatarak saatlerce sallanması hatta her yeni bir nabızda zıplaması.En yükseğe..Bir şeyleri düzeltmeye çalışırken sadece dümdüz kalması da kazanç.Kayıp vermiyorum değil mi?
Mental olarak hissettiğim bütün yorgunluklarımı savurdum.Benim kaybetmem için bir şeylere sahip olmam lazım.

Fakat* olamam.

Şebnem Ferah'ın nasıl can kırıkları varsa benim de aktif halde fay hatlarım var.Tam olarak San Andreas modeli gibi üstelik! Umarım benim faylarımın yatay ve düşey eksenlerinde sebepsiz gezinmekten vazgeçersin.Çok fazla basınç uyguluyorsun.Yoksa üzülürek söylüyorum SP dalgalarımı kışkırtacaksın ve son zamanlarda primer dalgalarımın yerini aldığın için büyük çaplı hasarlar vereceksin.1120 km çaplı bir alanın sana verdiği hasarı bir düşün.Anlayacağın senin de can kırıkların olmasına vesile olurum.Denizlerine tsunamileri taşır, yürüdüğün bahçeleri sular altında bırakırım.Yeniden meydana gelen pişmanlık denizinde çırpınmaya fırsatın kalmadan boğulursun.

hadi o zaman hep birlikte söyleyelim bu senin için kayıp mı?

hayır ben asla kaybetmem..

senin için sordum, söyle kaybettiğin şeylerin arasında bu da bir kayıp mı?

eğer öyleyse geçmiş olsun


2 comments :

  1. çok ağır olmuş ama muazzam da olmuş, eline sağlık

    ReplyDelete