Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Monday, August 8, 2016

Sahiden mi hiç aklınıza gelmedim.Bazı koşullarda aile ve çok yakın dost olmanın önemi yokmuş meğerse.Hiç mi aklınıza gelmedim gerçekten, gün içinde ben sizi düşünürken günlerce sesim çıkmadı ve hiç mi endişelenmediniz.Öyleyse sizde endişe bırakacak yerim kalmamış."Ne de olsa nefes alıyorum ve yaşıyorum" değil mi? Yaşam belirtisi vermek sadece hayatta kalmak değildir.Yalnız kalmayı sevdiğimi biliyor olabilirsiniz fakat bugüne kadar her planda sırf sizin hatrınıza, size verdiğim büyük değerlerden dolayı dahil olup o an şartlar ne olursa olsun yanınızda olan beni dört duvara sıkıştığım günlerde geri çevirdiniz.İlla ne olduğunu söylemem mi gerekiyordu? Hayır bunu yapmam beni bilirsiniz.

Demek ki biz boşuna arkadaş olduk, aile olduk ve boşuna sözler verdik birbirimize karşı.Sahiden bak boşuna mı o kadar şey paylaştık, sıkıntılar yaşadığımda belli etmeyip sadece konuşmamayı tercih ettim diye mi sorgulamaz oldunuz? Bir durup düşünün allah aşkına! Avaz avaz günlerdir sudan bahanelerle kendimi güçlü hissettirmek için size aktif bir şekilde seçeneklerde bulunuyorum sırf kafam dağılsın diye.Çünkü buna gerçekten su kadar ihtiyacım vardı, var! Farkedilir değilmişim pekala öyle olsun.Aklım doğruyu yine bir şekilde buldu.

Unutmadan,  yeni insanlar tanıdık karşılıklı.Elbette yenisiyle de vakit geçirmek bakidir fakat yeni, beni sizde üçüncü-dördüncü plana atacak kadar mı değerliydi.Anladım ki bir kere dönüp bakacağınız, merak edeceğiniz bir yerde olmamışım, olamamışım.Suç bende elbet hiçbir zaman başka bir hayatta yer edinmek istemedim.Kalpten çok sevdim, içten içe değer verip çoğu zaman sizin için siz farketmeden kendimi parçaladım.Bu da benim yaşam kalitem işte, karşılıksız.Gün yeniden doğup başladığında diğer günlerde olduğum gibi ihtiyaçsız uyanmam mümkün değildi, bunu da sizin anlamanız gerekirdi.

Olsun ama yine de olsun.
En iyisi mi?
Aile-Dost ayrımı yapmadan aranızdan çekilmek.
İnanın böylesi beni hiç yıpratmayacak.
Olur da okuyup bir ben olduğumun farkına varırsanız(ki sanmıyorum, gerçekten hayatımda olan insanlar bu sayfaya uğramaz), arayıp ulaşmak istediğinizde uçak modunda bile değil tamamen kapatıp dolabın içine fırlattığım bir telefonum var.Bir çok hesabımı kapattım, aktif kalanları da hiç güvenmediğim birinden ricada bulunup şifremi değiştirip ben isteyene kadar vermemesini söyledim.Hepinizden daha çok yardımcı oldu.

Her şeye rağmen hayattayım.




Elbette her gün bir şey daha bitecek ki yenisi başlasın
Fakat hiçbir zaman giderek azalmayacak biten şeyler
çünkü acıların bağıl acılardır
ve her yeni bir acı, bir önce yaşadığın acıyı ikiye katlayacak



13 comments :

  1. sabahtan beri kapalı telefonun nerdesin!

    ReplyDelete
  2. Bir dilenciyim geleceğini bilmeyen
    Senden ne para ne pul nede acımanı bekleyen https://www.youtube.com/watch?v=Hbybz-G5gZA

    ReplyDelete
    Replies
    1. boku yedik* zaten U L A Ş I L M A Z D I...... Şimdi casper gibi dolanacak ortalıkta ve hepimizle içinden alay edip eğlenecek! suçluları çok geçmeden asın

      Delete
  3. instagrama fotograf attı bugün blöf yapıyor be nereye gidecek kesin gitmiş bir sahilde kafa çekiyodur manyak

    ReplyDelete
  4. instagram hesabi gizli arkadaslar nereden biliyorsunuz bu melegimizi uzen arkasinda onlarca dusman kazandi - -

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben arkadasiyim ve onu iyi taniyorum

      Delete
  5. "Çünkü buna gerçekten su kadar ihtiyacım vardi" nasil bir cumle arkadas ya erkeklik gururu falan kalamadı salya sümük ağladım

    ReplyDelete
  6. Feryat, 1971 ; cocugun dönme dolaptayken öldüğü sahneyi her üzüldüğünde açıp çalan şarkıyı dinlerken hüngürümsülü ağlayan bir insandan ne kadar duygusuz kalmasını bekliyorduk.Sen belki bu kez dinlemedin ya da o filmi izlemedin ama ben senin alışkanlığını senin adına gerçekleştirdim simsim.
    yine içimizi kanattı !

    "Kaderimle bas basa bin bir dertle doluyum
    Böyle mahsun perişan hayatın mahkumuyum.
    Yazık cok gec anladim bu hayat böyle gecmez
    Bak yıllar nasıl gecti ömur bitti dert bittmez.

    Yarabbim feryadimi artik duysan diyorum
    Senden ya bin sabir ya bir umit bekliyorum

    Ben bu sonsuz karanlık yolların yolcusuyum
    Yetmez mi çektiklerim bende Allah kuluyum.
    Hatıramdan hayalim gözumden yaş silinmez
    Acının böylesini aşka düsmeyen bilmez "

    ReplyDelete
    Replies
    1. arka planda daha çok intizar çalıyormuş gibi..

      annen bile okşasa, benim bağrım taş olur!!

      Delete
  7. kamuran akkor- kader çıkmazı!!!!!!

    "perişan olsam
    kim ağlar ki bana
    seven kavuşmaz dünya yıkılsa
    kıyamet kopacak
    bir gün nasıl olsa
    perişan olsam
    kim ağlar ki bana
    seven kavuşmaz dünya yıkılsa
    kıyamet kopacak
    bir gün nasıl olsa
    kader çıkmazında"

    ReplyDelete
  8. bence aşık oldu o yüzden bu durumu kabullenemiyo kızgınlık nöbeti başkasına değil kendine

    ReplyDelete
  9. Büyü bozulmus,Ortalıkta toz duman,Yer mi bunu bu kafalar
    Tecrübemiz aşktan,Gelelim sadede,Şu dakka itibari ile
    Konuya vakıf halimle,Bilirsin hayatımız DENGE!!!
    Bi kaçarsa neticede :*
    Hikaye de tanıdık şemsiye
    AÇILIRSA ZORUNLU ENDİŞE

    Babamla konuşup da tez vakitte istemeyi !!!!! ;)))))))
    Zevceyi alıp da valideyi ziyareTi
    Hiç fena olmaz ama her şey tercih
    ÖZGUR????!!! irade :(


    *SİMDİ SARKIDA SEN KISMI BASLIYO..............>>>>>>>

    ŞIMARINCA GÖSTERİ SAHNEDE
    BOYLE GELDI FENOMEN HALINE
    Hikayede tanıdık şemsiye
    SOR BAKALIM HİÇ VAR MU ULAN BİZDE ENDİŞE

    ReplyDelete
  10. Eski bir arkadaşın olarak yanında olmasam da artık, seni güçsüz görmek üzüyor. Toparlan kendine gel.

    ReplyDelete