Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Tuesday, August 16, 2016

Defterde Bugün,









İfade etmeye çalıştığım ve kelimelere dökebildiğim kadarıyla yıllardır hatta ilkokul öğretmenimin tavsiyesinden bu yana hep bir kitap yazmam konusunda isteklerde bulunan bir çok kişinin desteğini aldım.Bireysel olarak iddialı ve başarılı bir yazma yeteneğim olduğunu düşünmüyorum.Biliyorsunuz ki bu duruma her zaman da karşı çıktım, ben hiçbir zaman yazar olmak istemedim.Kitapları yazarlar, şiirleri şairler yazmalı tarafımı şiddetle korudum.Fakat blog sayfamdan bağımsız bir defter tuttuğumu asıl hissettiğim ve dile getirmek istediğim şeyleri o sayfalara yazdığımı, bir kitap yazma söz konusu olursa bile o defteri en saf haliyle naklen yayınlayabilme ihtimalim olduğundan bahsetmişimdir.Kitap yazma işinin benim yazdıklarımdan çok başka olduğu net bir şekilde ortada.Yazmam için en büyük neden bunu kendim için bir tedavi yöntemi olarak algılamam ve beni iyi hissettirmesini sağlamaktı.Çoğu zaman sözel olarak kendimi ifade etmekten kaçınıyorum ya da ifade edemiyorum fakat burda ve ya o defterde* senli benli bir uslupla konuştuğum zaman içimde kocaman bir huzur hissediyorum, alışkanlık haline gelme sebebi sadece bu oldu.Hiçbir zaman bir olay ya da kurgu üzerine kitap yazabileceğimi sanmıyorum çünkü o kadar yaratıcı olsam bile sabırlı ve konuya odaklı bir zihne sahip değilim.Zaten yazar olmak da bu ince sabır noktasıyla başlıyor demek istediğim olamam.Bir anı olsun diye yayınlamayı düşünüyor olabilirim sadece :)

Bu kez sayfamda değişiklik olsun diye sizin için o defterden* bir kaç sayfa alıp buraya ctrl + v yapıyorum.Bazen yazıp geçirdiğim postlarım da oldu elbet tabi bunu siz değil ben ayırt edebiliyorum sadece.Desteğiniz için şimdiden çok teşekkür ederim.Umarım başarıyla sonuçlandırabilir ve sizi gururlandırırım.Belki bu sayfaları basım zamanı geldiğinde yırtıp köşeye atacağım ama şimdilik iki kapak arasında kıymetli bir yeri var.

6 comments :

  1. YA SAKA YAPIYOSUN!!!!
    BUNU KESINLIKLE YAPMALISIN

    ReplyDelete
  2. uslubuna bayıldığım gibi yazılarına da görsel olarak bayıldım :*

    ReplyDelete
  3. do ittttttttttttttttt babe

    ReplyDelete
  4. sende peygamber sabrı var bacım sen stephen king e bile meydan okursun.

    ReplyDelete
  5. çok güzelsin simge

    ReplyDelete
  6. bu defter birine itafen yazılıyooo!!!!!!!!!
    kime - -

    ReplyDelete