Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Thursday, July 26, 2012

Annem Sezen Aksu dinler,


 Bende kulak misafiri olurum sonra bazı şarkılarda gözyaşlarımı
tutarken boğulurum bir bahaneyle oda değiştirir hüngür hüngür ağlarım. Aslında ben her gece ağlarım..
  Baksana bu kız belli etmiyor ama çok canı acıyor. Kimseye ne hissettiğimi belli etmek zorunda değilim. Acıyor. Çok . Tarif edemem ne burada ne başka bir yerde. Sen hep bi eksik nedir bilir misin . Bir takım şeyleri keşfederken ortada dımdızlak kalmak nedir nasıl çekilir kimse bilmez. 



  Bazen öyle zamanlar olur ki, söyleyemezsin.


Dilinin ucuna gelir, dudakların aralanır, ama söyleyemezsin.
Haykıramazsın o iki üç kelimeyi
Zordur içine atmak, zordur derdini başkasıyla paylaşamamak
Zordur. Zordur... 
Zor...
Bilirim...
Bilir !!

  Söylediklerim sadece ona söyleyebileceklerim kadardı. bazen öyle garip bir şey oluyor ki, senden başka kimseye söyleyemiyorsun bir şeyleri şu an olduğu gibi sadece YAZIYORSUN. çünkü ağzından çıkanları kulağın duymuyor. oha diyorsun ya oha, ben bunu söylemek istemedim ki.ya da mesela söylüyorsun, ama o anlaması gerektiği gibi anlıyor ve yine kaliteyi bozuyor. hiçbir şey yapmadan anlaşabilmeyi çok isterdim.

   Sevdiğim insanı, bana beni iyi hissettirebildiği için, hatta iyi hissetmem için gerekli olanlar onda olduğu için seviyorum.
hayatta, affedemeyeceğim hiçbir şey olmadığını farkettiğimden beri biraz daha mutlu hissettiğimi söyleyebilirim. Mutlu etmek değil ama mesele huzurun güvenin tam ortasına yerleştirmeli insan seni..


Hep aynı hikaye gönlüm düşünce aşka 
Her ayrılık aynı yalnız kişiler başka 
Hep aynı yalnızlık aynı tanıdık telaş 
Hep aynı herşey aynı sanki birbirine eş 
Geçer geçer daha öncekiler gibi 

Buda geçer neler neler geçmediki 
Yine düşer deli divane gönlüm aşka... aşka... 
Aşka vurgunum ben 

Hep aynı heyecan aynı çocuksu hayal 
Ben böyle biraz deli sende biran öyle kal 
Nasıl olsa geçer...
                                                                                                                      ( Sezen Aksu )


bazı şeyler var. tamamen bana dair ve 

benimle ilgili. İçime attıkça kemiren.

2 comments :