Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Friday, July 20, 2012

Tükürdüğüm çok tatlı geldi

 En son dört yıl önce karpuz misali bir yaz tatilim olmuştu maşallahım var yata yata büyümüştüm.E küçüktüm o yıllar boyada gidiyordum enede bir denge söz konusuydu.Şimdilerde karpuz gibi yaşarken sadece göt büyütüyorum !! Bunun ayıbı kayıbı utanması yok ben utanmam.. Hiç bir zaman 90 ölçülerine sahip bir kalçam olmadı olamadı zaten genetik diye düşünüyorum.Küçükken sahip oldugum 60 cm popodan direk 95 e geçmişim.Son 3 aydır sadece yatıyorum bak ciddi anlamda 23 saat yatıyorum kalan bir saatte kapı açmaya su içmeye giderken arta kalanlar.
 Antremanda geçirdiğim o talihsiz sakatlıgım sonucunda ne voleybola imdat çekebiliyorum ne pilates e.Ben her zaman bir hayvanı aratmayacak şekilde yerim ama antremanım koşularım derken yediğimde yarar giderdi hani.İşte şimdi yediklerim kullandığım ilaçlar aşağılarda konsey düzenliyor.Ağzını kırayım köylü bazlaması gibi bir popom var artık! E ben yazlığa gitcem e benim maçlarım başlıcak lan utanır insan ne bu !! 98 cm bir popo 100 e kapıyı dayadık e hadi hayırlısı.Kısa bi süre içinde bunu sadece yatarak başardım.Yedim içtim yattım.Az evvel farkettim bir şeyler ağır basıyor aşagılarda..

 Filmin dramı şu ki ben selülitli çatlaklı kızlara laf ederim , yine görsem yine ederim.Allahtan onlar yok henüz(!) e yıllardır spor geçmişim sağolsun ama kilo konusunda yaladım tükürüğümü selülit konusunda da yalarsam bu hiç hoş olmaz.Oruç tutsam popom eski haline döner mi acaba ya da kendimi kadının kalçalısı makbuldur diye avutmalı mıyım ama ben 19 yaşındayım ne kadınlığı !! Östrojenler aşkına..


 Kendime Yeni Kararlar Aldım. Yer Misin?

No comments :

Post a Comment