Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, July 28, 2012

içime oturan öküz azcık kalkıp iki tur atsın istiyorum





uykum kaçtı.





okul bitti.hala evdeyim.

gecenin şu saatinde aklımda olan tek şey, yapmadığım çeviriler ve vedalaşamadığım kanadalı bir sondaj mühendisine yazacağım veda/teşekkür maili.
Ha bir de SALAK bi çocuk .

hava cok sıcak. yatağa çıkınca iyice terlemek...of.

bellattırro; anlamını kesinlikle bilmediğimiz ama söylemekten keyif aldığımız...

" botanik deme lan! " bugüne kadar duyduğum en iyi atarlardan biri.

dün gece,' konuşurken, seni seviyorum lan  demek istiyordum.

dün gece, yine aynı yerde, yine aynı insanlara karşı, 
batman: the dark knight izlemek için verdiğim büyük savaştan galip çıkıp, gazi uykusuna yatmam...kalan sağların filmi bitirip matrixe geçmesi. benim hiç hatırlamamam..

"of o döngüye girmek istemiyorum. ama girdim galiba. döngüden çıkmak istiyorum. ama çıkamam galiba." iç hesaplaşmalarını dıştan yaşayanlar.

oruç kafa açıyor beyler.

benim bir arkadaşım var. tüm sorunlarımı çözüyor. bilge biri.
*
- çok mutsuzum
-hep mutlu olunmaz canım.
*
-çok yalnızım
-bazen olur öyle.
*
-çok sıkılıyorum
-sıkılmıyosun.
*
-nargile içsek ya
-nargile zararlıdır.
- ...
- canım istedi ama.




BİR TANE BEAGLE m OLSUN İSTİYORUM






Velhasıl, işin bir de bambaşka bir boyutu var. nedense tüm bunlardan bağımsız ve aşırı alakasız olarak 5 sene aileden uzak yaşamanın bir getirisi olarak içimde gördüğüm aşırı bir olgunluk hissi var. sanki ben bildiğin çekip çeviririm bir evi. güzel de para kazanırım, süper de bir hayatım olurmuş gibi geliyor. ama bu güzel hayata giden yol nereden geçiyor bilemiyorum. kimseye de sormam ki. gıcık oluyorum çünkü. sanırım birazdan ağlayacağım. kendimi içdış etmek istiyorum. birisi bacaklarımdan tutup aşağı doğru silkelesin beni istiyorum. içime oturan öküz azcık kalkıp iki tur atsın istiyorum. beni baskımın üzerinden ütülemesinler istiyorum. 30 derecede narin çamaşırlarla durulamaya girmek istiyorum. sonra da askıya asın beni güneşle kuruyayım istiyorum! 

Saçmalamayı çok özledim.

No comments :

Post a Comment