Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, July 7, 2012

En çokta duşta, o sıcak suyun altında o aklınıza gelir

( starsailor - poor misguided fool ) 


Siz hiç birini sevdiniz mi? Ben sevdim hemde taze.Daha önce böylesi bir tazeliğe alışık değildi damağım.
Nasıldır biliyor musunuz?
Birini seversiniz, sadece seversiniz. Hiçbir şeyi umursamadan, dünya umurunuzda olmadan seversiniz. Sadece seversiniz.
Onunla olmak, bomboş ve standart giden hayatınızı birden bire renklendirir.
Ben öyle bir sevdim ki görmedim hissetmedim dokunmadım
Hem eriyorum hem donuyorum
Hem kaçıyorum hem sobeleniyorum
Dudaklarımızda kıl payı mesafe kalmadan gidişini hayal ediyorum.Nasıl mı?
o gider, hayatınız yine o standart ve bomboş ayrıca daha da boktan haline geri döner. 
Ağlarsınız, durmadan ağlarsınız.
Özlersiniz, elinizde olmadan.
Onu geri istersiniz, yaptıkları umurunuzda olmadan.
Onunla olmak istersiniz, hiçbir şeyi düşünmeden.
Geri gelsin istersiniz. Gözleriniz telefonda aramasını, mesaj atmasını beklersiniz. Gözleriniz yollarda, onun bedenini ve size gülümseyen o güzel suratını görmek istersiniz. Geri gelmeyeceğini bile bile hep beklersiniz. Geri gelmeyecek, uğraşmayın.
Yatarken, uyurken, uyandığınızda, yemek yerken, bir şeyler yaptığınızda ve en çokta duşta, o sıcak suyun altında o aklınıza gelir. Sizi suyun ısıtmasını değil de, onun ısıtmasını istersiniz.
Siz hiç duşta ruhunuza dokunan o adam için, size onu hatırlatan şarkıda bir yandan hıçkırıklarınızı susturmaya çalışarak deli gibi ağladınız mı?


Şimdi sevmelere korkutuğumu azda olsa anlamışsınızdır
Cesaretimi topladım
Suya girdim 
Akışına bıraktım
Güneşin her ısıtışında
Israrla seviyorum
Dedim ya
  -Görmeden duymadan hissetmeden,delice.

No comments :

Post a Comment