Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Wednesday, July 25, 2012

Evren beni erkek olarak dünyaya getirseydi,

Saatler önce bir insan iki lisan tanıdım.
O bir kızdı.
ama farklıydı..
Bi ara tuvalete kaçıp aynaya bakma gereği duydum.
O küfrediyordu .
o kadar erkek arkadasımın içinde çok rahattı
ilgi odağı olmuştu
Bende sapsaşkın halimle çellomla falan ilgileniyordum.
Bir yandanda kendimi odadaki erkeklerin yerine koyup 
Erkek gözüyle ona bakıyordum

Ben erkek olsam öyle bi sevgili istemem
Ben erkek olsam o kızla mutlu olabileceğimden çok
nasıl vakit öldürebileceğimi düşünürüm.
Yadırgamak hakkım değil.
Bugüne dek kimseyi yadırgamadım
ama bu yıllarda böylesi kız evlatlar(!) mevcut
Çevre çapı artsın diye ne yöne kayacaklarını sapıtmışlar
Usturup adap yok
Zati muhterem kız daha kapıdan çıkmadan arkasından bakan olmadı
Saydı sövdü saydığını süpürdü
Sövdüğü hafızalarda kaldı
ve gitti
Bizim şapalaklarda efendi çocuklar olduğundan bir şey demedi
Sonra mutfakta bulaşık yıkarken bir kol dürtüp dedi ki
Kapıyı çekip giden sana örnek olsun
Sen sen ol hep böyle kal dedi
O an ona sarıldım.
Yanlış adımlar mı atıyorum acabalarından beni hemen çıkardı
Çevremde yaşıtlarım olmasına rağmen
Bana abilik ablalık yapanlar iyi ki var..

Velhasıl erkekler böyle kızlarla gönül eğlendirir
Sükunetini koruyanları ise ana baba evinden nikahıyla alır.
Ben bunu bilir bunu söylerim.

No comments :

Post a Comment